środa, 5 lipca 2023

Wydawnictwo Amare Beginning Moon - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Beginning Moon”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Amare.





Pozornie życie Francessy jest takie, jak wielu młodych ludzi, jednak to tylko tak wygląda. Od śmierci mamy ma problemy, cierpi na stany lękowe i chociaż stara się żyć w miarę normalnie, nie zawsze jej się to udaje. Gra na fortepianie, studia muzyczne, które niebawem ma rozpocząć, spotkania ze znajomymi – to jej codzienność do czasu, aż nie doprowadza do niezbyt przyjemnej sytuacji. Młoda dziewczyna nigdy nie czuła doskonałym kierowcą i niestety nim nie jest. Pewnego dnia wjeżdża w bardzo drogiego mercedesa, jego właściciel jest wściekły, ale ostatecznie nie chce od niej pieniędzy na naprawę, nie wzywa policji. Tak poznaje Dominika, nie wiedząc, jak mocno niebawem wpłynie na jej życie.
Nie mija dużo czasu kiedy spotykają się ponownie. Wszyscy mówią jej, że to nie jest dobry chłopak, że powinna trzymać się od niego z daleka. Francessa jednak nie zamierza ich słuchać. Z Dominikiem zaczyna łączyć ją coraz więcej, jednak wtedy wraca przeszłość chłopaka, a jej zaczyna grozić niebezpieczeństwo. Kim jest Dominik? Dlaczego każdy odradza jej tę znajomość? Jakie tajemnice skrywa chłopak? Co połączy Francesse i Dominika? Co grozi Francesse?

Czytając opis książki, nie spodziewałam się, że będzie aż taka fajna. Historia, jaką w niej znalazłam, wielokrotnie mnie zaskoczyła i to w pozytywny sposób. Z jednej strony autorka porusza niełatwe tematy jak np. stany lękowe, a z drugiej książka jest napisana z dużą lekkością. To połączenie okazało się świetne. Czytając „weszłam” do świata bohaterów i nie potrafiłam się z niego wydostać, aż nie dotarłam do ostatniej strony. Śledząc ich losy, wraz z nimi wszystko przeżywałam, a emocje nie opuściły mnie zaraz po zamknięciu książki, tylko zostały ze mną jeszcze na długi czas.

Głównymi bohaterami jest Francessa i Dominik. Oboje ciekawi, oboje dobrze wykreowani. Tym razem nie mogę wam zdradzić nic więcej niż we wcześniejszej części recenzji.

„Beginning Moon” to książka, która moim zdaniem jest świetnym debiutem. Historia Francessy i Dominika bardzo mi się podobała, czytało się ją szybko, a podczas czytania towarzyszyły emocje. Z przyjemnością polecam.




Moja ocena – 9\10




Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo AMARE oraz na FB


Beginning Moon

3 komentarze: