piątek, 7 października 2022

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Wysłannicy Śmierci” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Wysłannicy Śmierci”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Wysłannik ma za zadanie pomagać Śmierci, a raczej pracować za nią. Podążając za ludźmi łamiącymi prawa Śmierci, likwiduje ich twory. Co w tym czasie robi pani życia? Czy Wysłannik podoła zadaniu? Czy spełni oczekiwania Śmierci?

Wiem, że bardzo mało zdradzam z fabuły, jednak więcej nie mogę. Dlaczego? Ponieważ każdy rozdział to tak jakby inna przygoda, co ma swoje plusy i minusy. Wątki czasem się ze sobą łączą, w szczególności w ostatnich rozdziałach. Książkę śmiało, można czytać na raty.
Jeśli chodzi o to, czy mi się książka podobała, nawet tak. Nie stwierdzę, że jest to jakieś arcydzieło i na pewno nie jest to książka dla każdego. Autor dość drastycznie opisywał sceny walki, dużo poleje się krwi, a niektóre zdarzenia mogą spędzać sen z oczu. Ja jednak lubię czasami sięgnąć po takie książki i tego od niej oczekiwałam.

Jeśli chodzi o bohaterów, mnie osobiście podobało się to, jak autor ich wykreował. Są wyraźni, zróżnicowani, wywołujący emocje w czytelniku.

„Wysłannicy Śmierci” to książka, która nie jest idealna, jednak według mnie warta przeczytania. Polecam.



Moja ocena – 7\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Wysłannicy Śmierci

1 komentarz: