środa, 6 lipca 2022

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Miłość z gwiazd" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Miłość z gwiazd”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Ariel chcą skrócić drogę do domu, skręca w las, wtedy jeszcze nie wie, jak wiele ta jedna decyzja zmieni w jej życiu. Dochodzi do wypadku samochodowego, a młoda dziewczyna nie widząc innego wyjścia, zostawia rodzinę, z którą podróżowała i sama udaje się w poszukiwaniu pomocy. Trafia do bazy wojskowej, w której początkowo nie jest miło przyjęta, jednak w końcu otrzymuje pomoc. Wraz z rodziną znajduje tam chwilowe schronienie, a także pomoc m.in. medyczną. Ariel cieszy się z tego, ponieważ bardzo martwiła się o bliskich, a szczególnie o ojca, który nie do końca jest zdrowy. Dziewczyna poznaje tam Kyriosa, mężczyznę, który jest dowódcą i skrywa wiele tajemnic. Zasady panujące w bazie wydają się dziwne, jednak im więcej tajemnic odkrywa Ariel, tym bardziej zaczyna wszystko rozumieć. Kim tak naprawdę jest Kyrios? Jakie tajemnice skrywa? Przed jakimi wyborami stanie Ariel?

Zacznę od tego, że książka zdecydowanie nie należy do cieniutkich, ma prawie 550 stron. Jednak podczas czytania wcale się tego nie czuje, książkę czyta się bardzo szybko. Mnie historia Ariel bardzo się spodobała, od książki ciężko było mi się oderwać i to praktycznie od samego początku aż do ostatniej strony. Bardzo dużo się w niej dzieje, akcja płynnie poprowadzona, z które momentami zaskakują. Podczas czytania towarzyszyły mi emocje.

Bohaterowie dość ciekawi, według mnie dobrze wykreowani.
Ariel to młoda dziewczyna, która jest dobra, przyjazna, otwarta. Kiedy dowiaduje się pewnych fakty o nowych znajomych, nie jest uprzedzona, a wręcz przeciwnie, stara się ich poznać. Osobiście ją polubiłam.
Jeśli chodzi o Kyriosa, nie polubiłam go od samego początku. Nie podobało mi się jego zachowanie w stosunku do Ariel, momentami bardzo chamskie. Na szczęście później zaczyna się zmieniać i zyskuje w moich oczach.

„Miłość z gwiazd” to książka, z którą spędziłam miło czas i z przyjemnością polecam.





Moja ocena - 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Miłość z gwiazd

2 komentarze: