środa, 18 maja 2022

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: "Jesteś moja” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Jesteś moja”, którą otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego.






Aurora i Conor od szkoły średniej są razem. Był wtedy chłopakiem, którego bali się inni, który gnębił słabszych, z którym lepiej nie zaczynać. Chociaż ona nie końca zgadzała się z tym, co robił, nie sprzeciwiała się, nie robiła nic, aby temu zapobiegać.
Mijają lata, a oni nadal są razem, chociaż od jakiegoś czasu ich związek przeżywa mocny kryzys. Conor ją zdradził i chociaż postanowiła mu wybaczyć, nie do końca jej to wychodzi. Ciągle przed oczami ma to, co widziała na własne oczy, nawet wyprowadzka do innego miasta nie wiele pomogła. Aurora naprawdę chciałaby odbudować ten związek, widzi, że i Conor się stara, jednak to, co się stało, jest silniejsze od tego, co by chcieli. Po kolejnej kłótni dziewczyna wybiega z domu, musi ochłonąć, postanowić co dalej. Kiedy już chce wrócić, okazuje się, że jej samochód nie chce odpalić. Wtedy pojawia się przystojny nieznajomy, który wyciąga do niej pomocną dłoń i sprawia, że samochód znowu działa.
Jason okazuje się mężczyzną, który spotyka się z jej przyjaciółką. Zaczyna się pojawiać w miejscach, w których przebywa Aurora, na dodatek dziwnie się zachowując. Zaczyna ją coraz bardziej podrywać i chociaż i jej nie jest obojętny, nie wyobraża sobie zdradzić przyjaciółki, poza tym w jej życiu nadal jest Conor. Niestety nic nie jest takie łatwe, a Jason skrywa wiele sekretów. Jakich? Co połączy go z Aurorą? Czy Aurora wybaczy Conorowi?

Z książką nie dało się nudzić ani przez chwilę. Naprawdę dużo w niej się dzieje, akcja jest szybka, z ciekawymi zwrotami. To historia o zdradzie, drugiej szansie, zemście, tajemnicach, sekretach. Pełna namiętności, momentami mroczna, wywołująca podczas czytania wiele emocji. Mnie się podobała i to bardzo.

Bohaterowie dobrze wykreowani.
Aurora to młoda kobieta, której po zdradzie partnera świat się zawalił. Z jednej strony stara się ratować związek, z drugiej nie potrafi przebaczyć. Czasami miała wrażenie, że co innego myślała, a co innego robiła. Często kierowała się emocjami, działała impulsywnie. To bohaterka, której nie potrafiłam ocenić, dopóki nie poznałam jej całej historii i nie zrozumiałam pewnych rzeczy.
Jason to mężczyzna, który dokładnie wie, czego chce i po to sięga. Jest bohaterem z mocnym charakterem, mrocznym, pełnym tajemnic. Momentami oschły i chamski, momentami uroczy i słodki. To mężczyzna o wielu twarzach, o którym marzą kobiety.

„Jesteś moja” to książka, z którą spędziłam miło czas i ze swojej strony z przyjemnością polecam.



Moja ocena - 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB


Jesteś moja

2 komentarze: