środa, 25 sierpnia 2021

Wydawnictwo Babaryba Książka pt.: „Buziaczki i przytulaski - słodka nauka liczenia od 1 do 10" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Buziaczki i przytulaski - słodka nauka liczenia od 1 do 10”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Babaryba.





Prawda jest taka, że książek do nauki liczenia znajdziemy bardzo dużo na rynku. Sama już kilka, według mnie wartościowych, pokazywałam. Więc czym ta się wyróżnia? Tak szczerze wszystkim. Ta książeczka jest niepozorna, nieduża, a naprawdę rewelacyjna. Wraz z nią uczymy się liczyć, a do pomocy służą nam przytulaski, buziaczki itp. Pomysł według mnie rewelacyjny, nie tylko uczymy dziecko liczyć, ale również spędzamy wspólny, przyjemny i wartościowy czas. No bo kto nie lubi czułości? Chyba nie ma takiej osoby, w każdym razie my uwielbiamy i to od zawsze.

Książeczka jest kartonowa, z grubymi stronami z zaokrąglonymi rogami. To wszystko sprawia, że jest bezpieczna dla dziecka, a jednocześnie posłuży dłuższy czas.

Wizualnie książeczka jest śliczna. Z jednej strony mamy duże cyfry, z drugiej krótki teks i bardzo ładną ilustrację. To wszystko przyciąga wzrok i zachęca do sięgania po nią.

Jeśli uwielbiacie całusy, przytulasy i wszystko z tym związane, a przy tym chcecie swojego malucha nauczyć liczyć, ta książka jest właśnie dla was. Według mnie rewelacja i z wielką przyjemnością polecam.


Moja ocen – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Babaryba oraz na FB


Buziaczki i przytulaski -słodka nauka liczenia od 1 do 10

4 komentarze: