środa, 14 lipca 2021

Wydawnictwo WasPos Książka pt.: "Będziesz moja" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Będziesz moja”, którą otrzymałam od Wydawnictwa WasPos.





Mia i Nathan są kuzynami. Wychowali się razem, spędzają wspólnie czas i wiedzą, że zawsze mogą na siebie liczyć. Pewne zdarzenia sprawiają, że zbliżają się do siebie jeszcze bardziej i zaczyna ich łączyć uczucie, które nie mało prawa się pojawić. Ukradkowe spotkania, namiętne chwile, tajemnice skrywane przed wszystkimi. Życie jednak ich rozdziela, on zostaje zmuszony wyjechać do ojca do Europy, ona wyjeżdża na studia do Nowego Jorku. Zaczynają nowe życie z dala od siebie.
Mijają cztery lata, a ich życie zupełnie się zmieniło. Mia wraca do domu wraz z narzeczonym. Mają zamiar kupić dom, Preston ma otworzyć własną kancelarię. Nathan również się z kimś spotyka, chociaż nie ma aż takich planów jak Mia. Pierwsze spotkanie po latach pokazuje, że jednak uczucie nie zgasło. Mężczyzna chce zawalczyć o nich, jednak dla niej ten związek nie ma przyszłości. Poza tym jest Preston, z którym jest szczęśliwa. Co postanowi Mia? Czy dojdzie do jej ślubu z Prestonem? Czy zakazane uczucie będzie na tyle silne, aby pokonać wszystko? Jak ułoży się relacja Nathana i Mia?

To moja pierwsza książka z tego typu wątkiem, a przynajmniej nie przypominam sobie, żebym czytała inną i zdecydowanie mi się podobała. Podczas czytania towarzyszyło mi wiele różnorodnych emocji, a zakończenie mocno zaskoczyło. Książkę czytało się szybko, według mnie to pozycja na jeden wieczór.

Bohaterowie dość ciekawi, dobrze wykreowani.
Oboje poznajemy najpierw jako nastolatków wkraczających dopiero w dorosłość i cztery lata później.
Mia początkowo jest pełna planów i marzeń. Zdrada chłopaka bardzo ją zraniła, sprawiła, że była zagubiona. Po latach zmienia się i to sporo. Jest odważniejsza, wie, czego chce (a przynajmniej tak jej się wydaje), jednak życie nie zamierza, jej oszczędza i kolejny cios mocno ją rani. To bohaterka, która może nie jest idealna, ale ja ją polubiła.
Nathan według mnie niewiele się zmienia przez te cztery lata. Seksowny, męski, bezkompromisowy, pakujący się w kłopoty – taki jest jako nastolatek i taki pozostaje później. To bohater, który jest marzeniem wielu kobiet. Według mnie trzeba go dobrze poznać, aby móc oceni.

„Będziesz moja” to książka, z którą miło spędziłam czas i ze swojej strony polecam.



Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo WasPos oraz na FB



4 komentarze:

  1. I ja z przyjemnością spędziłabym wieczór z tą książką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo zaintrygowana historią,wpisuję książkę na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widać że panie są zainteresowane przeczytaniem jej

    OdpowiedzUsuń