czwartek, 11 marca 2021

Wydawnictwo Amare Książka pt.: „Rozpalone zmysły" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Rozpalone zmysły”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Amare.





Nadal nie jestem wielką fanką opowiadań, wolę dłuższe pozycje, jednak zdarza mi się po nie sięgnąć. Tym razem skusiłam się, ponieważ tytuł zapowiadał ciekawy środek i nie zawiodłam się. W książce znalazłam siedem różnych opowiadań, a każde mi się podobało (jedne mniej, drugie bardziej, jednak każde z nich było warte przeczytania). Wszystkie łączy to, że są pełne namiętności, rozpalają zmysły, a jednocześnie znajdziemy w nich coś więcej (czyli to nie tylko sam seks, ale również jakaś niedługa historia).

W książce znajdziemy opowiadania siedmiu autorek – A.S. Sivar, Agata Czykierda-Grabowska, Melissa Darwood, Agnieszka Lingas-Łoniewska, Nina Nirali, Karolina Socha, Anna Wolf.

Tym razem nie przedstawię zarysu historii. Według mnie, jeśli chodzi o opowiadania, nie da się zdradzić na tyle, aby zaciekawić, a jednocześnie nie zdradzić za dużo. Są na to stanowczo za krótkie.

„Rozpalone zmysły” to książka doskonała na wieczór, kiedy nie mamy czasu, czy siły sięgnąć po coś długiego, wymagającego pełnego skupienia i mającego kilkaset stron. Opowiadania mnie się spodobały i z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo AMARE oraz na FB


Rozpalone zmysły

6 komentarzy:

  1. Nie przepadam również za opowiadaniami ale ostatnio sporo takich się pojawia i warto przeczytać mimo to

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam opowiadania, a polskich autorów to szczególnie, już dziś zatem przeczytałabym tę książkę zwłaszcza, że za oknem plucha.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo urozmaicona fabuła i dużo się dzieje. Super podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  4. Tytuł i okładka bardzo zachęcaja do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy ma swój sposób na rozpalenie zmysłów.Bardzo intryguje mnie ta książka,choć jest w formie opowiadań.

    OdpowiedzUsuń
  6. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń