poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Marvel. Superbohaterki. 65 kobiet, które zmieniły losy wszechświata” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Marvel. Superbohaterki. 65 kobiet, które zmieniły losy wszechświata”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.






To nie jest zwykła książka, w której poznamy bohaterki Martel. To książka pełna odwagi, siły, samozaparcia. Poznamy w niej wyjątkowe kobiety, które mają magiczne moce, ale to nie dzięki nim są wielkie, a dzięki temu, jak potrafią je wykorzystać.

W książce znajdziemy aż 65 kobiet. O każdej dowiemy się dużo ciekawostek, poznamy jej historię. Opisy są ciekawe i zrozumiałe, zachęcają do czytania.

Ilustracje bardzo ciekawe, przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.

Według mnie książka będzie wspaniałym prezentem dla każdego dziecka, które lubi superbohaterki. Polecam.


Zalety:
  • Ciekawa.
  • Ładne ilustracje.
  • Dużo informacji o superbohaterkach.
  • Wspaniały prezent dla każdego dziecka lubiącego superbohaterki.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.

Książkę pt.: „Marvel. Superbohaterki. 65 kobiet, które zmieniły losy wszechświata” znajdziecie TU.

13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa pozycja , bardzo chcetnie bym ją przejrzała

    OdpowiedzUsuń
  2. książka warta zapoznania. Ilustracje świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo tych kobiecych postaci , z chęcią bym o nich poczytała i się dowiedziała ciekawostek

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się być fajna. Dla fanów Marvela idealna

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla fanów superbohaterek świetna rzecz,mój Mąz jest kolekcjonerem ach dużoby pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W kobietach siła....super książka bogato ilustrowana.

    OdpowiedzUsuń
  7. na prezent nawet też by mogła być taka ksiązka

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesująca ,fajny tytuł ,fajna książka

    OdpowiedzUsuń
  9. Super książka, z której można się wiele dowiedzieć o kobietach. Z chęcią bym je poznała i przeczytała ich historie

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie miałam pojęcia,że jest tyle bohaterek Marvela :) Książka jest super pomysłem dla fanów tych komiksów i filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. od dziecka lubiłem bohaterów Marvela fajna ta książka kiedyś takich nie było

    OdpowiedzUsuń