środa, 14 listopada 2018

Kosmetyki AVON Płyn do kąpieli Bubble Gum - OPINIA


Zapraszam na opinię o płynie do kąpieli Bubble Gum, jaki otrzymałam od Kosmetyki AVON.



Kąpiel w wannie pełnej wody z pianą to dla mnie chwila odpoczynku, relaksu, nabrania siły na walkę z codziennością. Nie wyobrażam sobie życia bez takich kąpieli.

Płyn ma zapach, który spodoba się większości dzieci. Tak nie pomyliłam się ani trochę. Zapach gumy balonowej to przeważnie zapach, który znajdziemy w kosmetykach dla dzieci. Dla mnie to taki powrót w beztroski czas dzieciństwa. Jest bardzo intensywny, słodki w butelce, natomiast w wannie zdecydowanie mniej słodki i doskonale wyczuwalny. Mnie osobiście ta wersja zapachowa w wannie dużo bardziej się podoba.

Wydajność jest moim zdaniem ogromna. Wystarczy 2-3 małe zakrętki do wanny pełnej wody, aby pojawiło się dużo pachnącej piany.

Opakowanie jest ładne. Plastikowa, przezroczysta buteleczka sprawia, że widzimy, ile płynu zostało. Zakrętka doskonale zdaje egzamin jako dozownik do płynu.

Płyny do kąpieli Avon znam i używam od dawna. Może nie mają jakiś „wow” właściwości, ale osobiście je uwielbiam. Dzięki nim tworzy się dużo pachnącej piany, która nie znika po chwili. Dają mi możliwość pachnącej kąpieli, relaksu, odpoczynku. Polecam.



Zalety:
  • Dużo pachnącej piany.
  • Śliczny zapach.
  • Wydajny.
  • Praktyczne opakowanie.




Wady:
BRAK


Moja ocena - 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę  Kosmetyki AVON.

17 komentarzy:

  1. Ech ja wanny nie mam wiec mge zapomnieć o kąpieli w pianie :) ale płyn do kąpieli mogę użyć jako żelu pod prysznic i p[oczuc ten zapach gumy balonowej

    OdpowiedzUsuń
  2. Już mi się podoba 😊 zapach gumy balonowej do tego nie wielka ilość wystarczy do kąpieli. Jak dla mnie produkt wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sa te plyny i piek.y ma zapach jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie to super uwielbiam te płyny

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię te płyny do kąpieli z Avon. Tego o zapachu gumy balonowej to jeszcze nie miałam . Myślę ze też moim chłopcom by przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie zapachy z Avonu bo mają piękne zapachy, chociaż tego nie znam, ale pewnie też jest super.

    OdpowiedzUsuń
  7. z avon bardzo piekne zapachy i kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe są płyny z Avon...guma balonowa...brzmi ekstra❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię i uzywam plynow do kapieli firmy Avon,ale tego zapachu jeszcze nie bylo u nas w domu.Myslę,ze mialabym wspolniczki chetne do jego wyprobowania

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam właśnie ten zapach,jest boski,do zjedzenia,uwielbiam produkty z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przyznam n ie znam tego płynu ale opinia jest niezwykle ciekawa, chętnie przetestuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię płyny do kąpieli Avon :) Są w bardzo dobrej cenie,z nimi można się naprawdę odprężyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. płyn do kąpieli na pewno jest świetny i można zauważyć że panie są chętne na wypróbowanie

    OdpowiedzUsuń
  14. Uczylił mnie tak że wylądowałam u dermatologa. Po lekach odstawieniu płynu przeszło jak ręka odjął. Całe dłonie w bąblach a swędziało że oszaleć szło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widocznie ma pani uczulenie na któryś składnik szczerze pierwszy raz słyszę by te płyny uczulały

      Usuń