wtorek, 28 sierpnia 2018

Moje Auto Preparaty do czyszczenia i pielęgnacji deski rozdzielczej - OPINIA


Zapraszam na opinie o ściereczkach do kokpitu – błyszczących, jakie otrzymałam od firmy Moje Auto.





Chusteczek mokrych używam od dawna do wszystkiego, wszędzie, w każdej sytuacji i to nie tylko ja ale wszyscy domownicy. Dlatego też do testów ściereczek do kokpitu mąż podszedł z przyjemnością. Jakie wrażenia? Same pozytywne.


Po pierwsze nie ma problemu z wyjęciem pojedynczej. Nie rozrywają się ani podczas wyciągania, ani podczas używania.


Kolejna ważna zaleta to ich odpowiednie nawilżenie. Nie są ani suche ani cieknące co zdecydowanie ułatwia używanie.


Opakowanie nieduże, bez problemu można schować do samochodowego schowka by zawsze były pod ręką. Jest solidne, nie rozrywa się a zamknięcie na taśmę klei do ostatniej chusteczki.


Doskonale radzą sobie z swoim zadaniem czyli usuwają bród jednocześnie nadając połysk który pozostaje na długo.


Mąż jest zdecydowanie na tak. Z pomocą ściereczek czyszczenie wszelkich, nawet trudno dostępnych miejsc jest łatwe, a przy tym nadają ładny połysk i pozostawiają przyjemny zapach. Polecamy.




Zalety:
  • Skuteczne.
  • Nabłyszczają.
  • Wygodne w użyciu.
  • Odpowiednio nawilżone.
  • Wygodne i praktyczne opakowanie.
  • Przyjemny zapach.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Moje Auto oraz na FB.




Ściereczki do kokpitu – błyszczące znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Muszę sprezentować mojemu mężowi 🙂 ja także bardzo lubię stosować chusteczki tym bardziej teraz przy maluszku

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatne :) samochodem tzn jego myciem zajmuje sie maż wieć chyba mu podrzucę niech spróbuje tych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cos dla mojedgo chlopa Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. mi też często zdarza się przecierać kokpit chusteczkami nawilżonymi, choć używam tych do domu

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla siostrzenicy w sam raz powoem jej

    OdpowiedzUsuń
  6. Mąż często używa tego typu chusteczek, by dbać o swój samochód. Muszę mu podsunąć ten wpis to będzie wiedział jakie warto kupić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te chusteczki są idealne do wszystkiego,obecnie Mąż ma je w samochodzie :) Także również mogę z czystym sumieniem je polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam kiedyś podobne i też sie sprawdziły idealnie

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak i u mnie chusteczki nawilżane są używane do wszystkiego co się da :) a dodatkowo fajnie, że są odpowiednio nawilżone i się nie rozgrywają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie ściereczki nawilżające to duże ułatwienie do sprzątania :) Auto w środku też musi mieć błysk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mojemu mężowi by się przydały, chociaż jakieś tam ma, ale nawet nie wiem jakie czy dobre czy nie

    OdpowiedzUsuń
  12. wygodne w użyciu,muszą być zawsze w samochodzie pod ręką

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę spróbować Ania Gabri

    OdpowiedzUsuń