sobota, 17 marca 2018

Souvre Marka Przyszłości Kuracja zdrowe włosy - OPINIA


Zapraszam na opinię o kuracji zdrowe włosy, jaką otrzymałam od Souvre Marka Przyszłości.



W skład kuracji wchodzą trzy produkty, jednak moją opinię poznacie o dwóch – szamponie i odżywce.

SZAMPON:
Do testów dostałam 10 buteleczek po 25ml. Jedna buteleczka bez najmniejszych problemów wystarcza na dwa razy przy włosach do ramion i na raz przy takich aż za pas.
Szampon doskonale się pieni, tworząc dużo, gęstej piany, a co za tym idzie jest wydajny. Jego konsystencja jest dość gęsta, nie spływa z dłoni i łatwo się aplikuje. Zapach delikatny, przyjemny, na włosach lekko wyczuwalny.

ODŻYWKA:
 Do testów dostałam 10 buteleczek po 25ml.
Odżywka ma bardzo gęstą konsystencje, która przy małych buteleczkach okazała się lekko problemowa. Wydobycie jej z opakowania zajmuje chwilę i wymaga sprytu. Podejrzewam jednak, że przy większych opakowaniach nie będzie tego problemu. Dzięki gęstej konsystencji łatwo się aplikuje, nie spływa z dłoni i włosów. Jest wydajna, buteleczka 25ml wystarcza na użycie przy włosach za pas. Zapach ma bardzo delikatny, ledwo wyczuwalny.

Zestaw zdrowe włosy jest po prostu genialny. Używałam go jednocześnie z Amelką i to jedyne kosmetyki do włosów, jakie miałam, przy których efekt widać już po pierwszym użyciu.

Amelki włosy są długie, ciężkie do rozczesania, plączące się, wypadające. Tak w sumie były. Szamponu użyła 5 razy, odżywki 6. Specjalnie przed opinią użyła kilkakrotnie „starego” szamponu by zobaczyć czy efekt nie zginie i nie znikł. Już po pierwszym użyciu zauważyłam, że jej włosy są miękkie, delikatne i jakby śliskie w dotyku. Szczotka dosłownie sunęła po nich i na mokro i później jak wyschły. Nie było problemu z ich rozczesaniem, uczesaniem, ułożeniem. Po ostatnim użyciu włosy są wizualnie zdrowe, jakby jeszcze gęstsze, rozczesują się bez problemów, nie plączą się tak bardzo jak dawniej, a także końcówki się zregenerowały. Mino powrotu do poprzedniego szamponu efekt pozostał.

Ja używałam zarówno szamponu jak i odżywki 10 razy. Moje włosy były przetłuszczające się, żyjące własnym życiem, wypadające. Po kuracji przestały się tak przetłuszczać (mam nadzieję, że ten efekt pozostanie ze mną na długi czas), mniej wypadają. Wizualnie są dużo zdrowsze, lśniące, puszyste. W dotyku miękkie i delikatne, a ich ułożenie dużo mniej problematyczne.

Mamy z córką zupełnie inne włosy i w obu przypadkach kuracja okazała się rewelacyjna. Mnie chyba najbardziej zaskoczył fakty, że efekty są tak szybkie i mimo powrotu do wcześniej używanych szamponów pozostają. Według mnie zdecydowanie warto kupić i używać by osiągnąć wspaniały efekt pięknych i zdrowych włosów. Polecam.

Zalety:
·      Do różnego rodzaju włosów.
·      Wydajne.
·      Skuteczne.
·      Efekt który pozostaje na długi czas.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Souvre Marka Przyszłości.

16 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie , co prawda aż tak mi sie nie przetłuszczaja po tym jak je rozjasniłam z ciemnych na blond , ale za to wypadają bardziej niz wczesniej. chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Już miałam okazję spróbować szamponu jak i odżywki i zgadzam się z opinią i również polecam 🖒

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym niala na 3 mam krotkue wlosy i cjetnie bym je przetestowala ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. opisujesz je Aniu naprawdę fajnie, super rozwiązanie dla problemowych włosów - warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. Z checią bym wyprobowala. Bardzo fajne produkty, coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią wypróbuję 😃😃😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Super muszą być oba produkty. Lubię poznawać nowości wśród kosmetyków do włosów i chyba się skuszę na ten szampon i odżywkę 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawa recenzja, zaciekawiły mnie te buteleczki z szamponem i odzywką

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam super produkty mają trochę wysoka cena ale efekt wow

    Sylwia Rudzińska

    OdpowiedzUsuń
  10. Okazuje się że tę produkty może używać z powodzeniem cała rodzinka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki kosmetyków do pielęgnacji włosów. Mam jednak dość problematyczne włosy ,które przetłuszczającą się u nasady ,a są suche na końcach. Włosy również mi często wypadają. Myślę że ten szampon i odżywka ,by trochę je zregenerowały i odbudowaly

    OdpowiedzUsuń
  12. wow ale zestaw,przyznam nie znam tej formy ale buteleczki i opinia robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam krótkie włosy więc taki zestaw starczyłby mi na długi czas :) Moje włosy też się przetłuszczają,wypadają więc ten zestaw koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pewnie panie są zainteresowane co to jest za trzeci kosmetyk,po opiniach pań widać,że są zainteresowane przetestować

    OdpowiedzUsuń
  15. Szampon jak i odżywka rewelacja.Włosy odżywione i szybciej rosną. Stosowałam 3 mce, super efekt:)))))))

    OdpowiedzUsuń