niedziela, 8 lipca 2018

Pracownia krawiecka "Szpilka" Poduszka - OPINIA

Zapraszam na opinię o poduszce, jaką otrzymałam od pracowni krawieckiej "Szpilka".




Podusia jest śliczna. Kremowe minky z tyłu i uroczy lisek z przodu tworzą idealne połączenie sprawiając, że do podusi aż chce się przytulić.


Uszycie idealne, nic nigdzie się nie pruje, nic nie „wychodzi” z środka.

Wypełnienie solidne. Osobiście nie lubię oszczędzania na wypełnieniu. Po chwili takie podusie robią się płaskie, brzydkie, niewygodne. Ta ma dużo wypełnienia, które się nie ubija.

Jest bardzo wygodna. Ze względu na wymiary (38cm\38cm) używana do ozdoby, ale i leżenia przy oglądaniu tv czy czytaniu książki przez Amelkę. Córka ją uwielbia, nie musi, co chwilę poprawiać, bo wypełnienie „ucieka”, jak w przypadku podobnej, jaką ma.

Prana kilka razy w pralce i muszę przyznać, że przy pierwszym praniu drżałam. Jeśli by się zniszczyła córka byłaby zawiedziona. Na szczęście przy praniu w 30 stopniach na delikatnym programie pozostaje jak nowa. Kolory z przodu nie wyblakły, nitki nie puściły.


Podusia jest piękna i wytrzymała, a przy tym wygodna. Zdecydowanie mogę nazwać ją poduszką idealną i do ozdoby i do czytania i do oglądania telewizora czy też po prostu odpoczynku. Polecam.



Zalety:
·      Śliczna.
·      Wygodna.
·      Wytrzymała.
·      Można prać w pralce.
·      Solidne wypełnienie które się nie ubija.





Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Pracownia krawiecka "Szpilka".

16 komentarzy:

  1. śliczna :) kocham takie podusie ale u mnei jest ich troche za dużo choc nie tak świetnych :) za czaem o takich pomysle

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny wzorek tez mam juz ich sporo tylko polowa niecyzywana chyba ze .do bitwy na poduszki ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny lisek. Widać, że jest solidnie uszyta

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie się prezentuje poduszka świetna do pokoju dziecka jak dodatek

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna podusia i do tego mięciutkie minky z drugiej strony, osobiście też nie lubię jak oszczędza się na wypełnieniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna a ten lisek dodaje jej wdzięku

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale boska,mamy sporo jaśków ale pochowałam ze względu na moją alergiczkę,tak samo musiałam zrobić z maskotkami,tylko parę zostawiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna 😍 Podusia moze sluzyc rowniez jako przytulanka 💖 Super pomysl z motywem liska 😁

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka urocza podusia, i solidnie uszyta to główna zaleta

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka cudna bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się prezentuje. To doskonała ozdoba i dekoracja pokoju. Plus za solidne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Podusia urocza,w sam raz dla mojej małej córci :) Minky milutkie,śliczny obrazeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna poduszeczka :) też lubię, kiedy poduszka jest dobrze wypełniona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. poduszka jest ekstra dla maluchów i starszych dzieci,nic się z nią niepożądanego nie dzieje

    OdpowiedzUsuń