poniedziałek, 4 czerwca 2018

Perfumy MK Perfumy nr. 19 Chanel Chance - OPINIA

Zapraszam na opinię o perfumach nr. 19 Chanel Chance, jakie otrzymałam od Perfumy MK.





Perfumy mieszczą się w ładnym, szklanym flakoniku, który nie tylko doskonale prezentuje się na półce w łazience, ale z przyjemnością się go wyciąga po za domem z torebki.

MK oferuje flakoniki perfum lanych, które są odpowiednikami perfum różnych znanych firm. Nr. 19 są odpowiednikiem perfum Chanel Chance.

NUTY ZAPACHOWE:
Nuty głowy: hiacynt, cytrusy, różowy pieprz
Nuty serca: jaśmin, wetyweria
Nuty bazy: paczula, bursztyn, irys, piżmo

Początkowo najbardziej czuję zapach cytrusów, do którego z czasem dołącza zapach piżma i jaśminu z lekką różaną nutą. Połączenie, które zdecydowanie mi się podoba. 

Zapach delikatny a jednocześnie doskonale wyczuwalny. Utrzymuje się naprawdę długo, bo na skórze jego lekką nutę czuć wieczorem, gdy perfum używamy rano.

Pasują na wiele okazji. Zarówno, na co dzień jak i na ważnym wyjściu będą nas delikatnie otulać dodając klasy, elegancji.

Ja jestem zdecydowanie na tak i z przyjemnością polecam.


Zalety:
·      Ładne opakowanie.
·      Śliczny zapach.
·      Średnio intensywny zapach.
·      Dość długo się utrzymują.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Perfumy MK oraz FB.

Perfumy nr. 19 Chanel Chance znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Ciekawy ja póki co mam zapas perfum ale z czasem sie skonczą wybiore jakieś inne i może to beda te :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O znowu widze ze z pizmem taz sa e i nutka jasminu jwst a ja go kocham eweluna tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe połączenie zapachu jaśmin, piżmo uwielbiam . Perfum w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  4. połączenie zapachów bardzo przyjemne

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy zapach musi być obledny

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam oryginału ani tych perfum. Wydaje się, że to piękne,niebanalne połączenie zapachowe. Lubię zdecydowanie delikatne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja znam ten zapach ,ale id tej firmy nie miałam i nie poznałam w tym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulubiony jaśmin,muszą bosko pachnąc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest moje ulubione piżmo ♥️
    Z chęcią wypróbuję tę perfumy po super recenzji czuję się zachęcona 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Ladna buteleczka, ladny I swiezy zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszą ładnie pachnieć no i duży plus za to że są trwałe

    OdpowiedzUsuń
  12. cytrusy i jaśmin. Super połączenie zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna nuta zapachowa, muszą ładnie pachnieć

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam okazję poznać jeden z zapachów MK są cudowne! Tego nie znam,nic nie stoi na przeszkodzie by go również przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. można mieć coś podobnego do oryginału zapachu ale w rozsądnej cenie zapach pewnie panie chetnie wyprobują

    OdpowiedzUsuń
  16. Piżmo...i już z samego opisu mi się podobają :) lubię takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń