czwartek, 21 czerwca 2018

Kneipp BIO-Olejek do ciała i twarzy - OPINIA


Zapraszam na opinię o BIO – olejku do ciała i twarzy, jaki otrzymałam od firmy Kneipp.




Olejek mieści się w wygodnym, szklanym opakowaniu z nie za dużym otworem. Takie rozwiązanie sprawia, że nie ma problemu z wylaniem za dużej ilości na dłoń oczywiście pod warunkiem, że nie przechylimy butelki do góry nogami w sposób szybki, agresywny.

Na skórze pozostawia delikatną warstwę. Jest ona zdecydowanie mniej tłustą niż znane mi olejki czy oliwki i nie jest ona lepka, dlatego, mimo, że nie przepadam za olejkami z tym się zaprzyjaźniłam. Około 10 min po aplikacji całkowicie się wchłania.

Zapach ma przyjemny, dość delikatny, na skórze utrzymuje się chwile po aplikacji. Porównałabym go do zapachu winogronu tylko dużo mniej słodki niż typowy winogronowy zapach.

Olejek ma dość szerokie zastosowanie, jest polecany m.in. na blizny, przez położne. Ja postanowiłam go przetestować na bliźnie po cc, która była bardzo drażliwa z suchą skórą dookoła. Dlaczego byłą? Bo po zużyciu pół opakowania olejku jest dużo mniej drażliwa, wrażliwa, mogę ją dotknąć, a skóra wokół niej przestała być sucha.

W składzie olejku znajdziemy tylko naturalne olejki, dlatego jest bezpieczny dla skóry, nawet bardzo wrażliwej, delikatnej.

Nie jestem zwolenniczką olejków głownie przez tłuste warstwy, które zostawiają. Jeśli chodzi o ten jestem zdecydowanie na tak. Same zalety. Polecam.


Zalety:
·      Doskonały na bliznę po cc.
·      Wydajny.
·      Przyjemny zapach.
·      Nie pozostawia bardzo tłustej, lepkiej warstwy.
·      Wygodna, szklana buteleczka.
·      Naturalny skład.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Kneipp Polska oraz na FB.

18 komentarzy:

  1. Hm ciekawe czy by sobie poradził z innymi bliznami :) niestety moja już ma ponad 20 lat po operacji wyrostka ali nie mam znia wiekszych problemów jedynie w ciążach było dosc mocno dokuczliwe bo juz wtedy była pełnoletnia i ciągneła :) ale chętnie go wypróbuje na rozstepy tez pewnei pomoże

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie zainteresował ten olejek jak się skończy ten co używam to sięgnę po ten

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo taki olejek przydatny po bliznie zawsze ukoi

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i jest rewelacyjny. Polecam także 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też raczej nie przepadam za olejkami są dla mnie za tłuste

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem za takimi olejkami,ale jak szybko sie wchłania to trzeba spróbować aby potem nie żałować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie jestem zbytnią fanką olejków właśnie przez to że pozostawiają na długo tłusty film na skórze. Skoro z tym olejkiem nie ma tego problemu to chętnie go poznam. Mam blizne po dwóch cc więc może poprawi jej wygląd ( chociaż właściwie wygląda nieźle, prawie jest niewidoczna )

    OdpowiedzUsuń
  8. Po tym co przeczytałam chyba warto go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go od marca br.,jest super produktem...tak w ogóle to uwielbiam kosmetyki tej marki...polecam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jak poradzila byvsobie z moimi bliznami nieckonie cznie cc ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nawet polubiłam olejki, ten wydaję się być w porzadku

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubie olejki,bo daja swietne nawilzenie,a ten zacheca do wyprobowania

    OdpowiedzUsuń
  13. Kneipp ma doskonałe kosmetyki :) Zazwyczaj unikam olejków ze względu na ich długą wchłanialność,ten widzę,że doskonale radzi sobie z blizną,dobrze nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Brzmi ciekawie, chętnie bym na moje blizny zastosowała, także po cc

    OdpowiedzUsuń
  15. marka kosmetyków znana i lubiana tutaj przez czytelników,kolejny produkt do testów

    OdpowiedzUsuń