piątek, 22 czerwca 2018

Betterware-Lubię To Szampon do włosów farbowanych - OPINIA

Zapraszam na opinię o szamponie do włosów farbowanych, jaki otrzymałam od Betterware-Lubię To.


Szampon ma bardzo przyjemny cytrusowy zapach, który pozostaje na włosach lekką nutą jeszcze długo po umyciu dając nam uczucie świeżości.

Konsystencja średnio gęsta. Nie „ucieka” z dłoni czy z włosów.

Dobrze się pieni, przez co jest wydajny.

Szampon przeznaczony jest do włosów farbowanych. Po zużyciu całego zauważyłam, że kolor pozostał dłużej intensywny jak po farbowaniu. Są miękkie i przyjemne w dotyku. Nie ma problemu z ich rozczesaniem, a także nie puszą się i nie elektryzują.

Nie zawiera parabenów, silikonów, SLES, SLS ani sztucznych barwników, więc jest bezpieczny dla naszych włosów i skóry.

Osobiście bardzo szampon polubiłam. Znalazłam w nim sporo zalet a ani jednej wady. Polecam.


Zalety:
·      Nadaj włosom miękkość i delikatność.
·      Wydajny.
·      Włosy nie elektryzują się, nie puszą.
·      Włosy łatwe w rozczesaniu.
·      Kolor dłużej pozostaje intensywny.
·      Przyjemny cytrynowy zapach.
·      Nie zawiera parabenów, silikonów, SLES, SLS ani sztucznych barwników.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Betterware-Lubię To oraz na FB.

Szampon do włosów farbowanych znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Firma nie jest mi zna ale ja wlosow nie farbuje ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Firmę znam że słyszenia ale po opini produkt wydaje się dobry więc przy najbliższej okazji kupię i przekonam się o nim

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam firmę, jednak nie miałam żadnego szamponu. Chyba warto to zmienić 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy szampon i jestem ciekawa czy tak samo by podziałał na rozjaśnione włosy bo te z czasem potrafią pożółknąć

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszy dobry skład szamponu i efekty.
    Ja osobiście coraz częściej wybieram takie kosmetyki bez zbędnej chemii

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam szamponow tej firmy tak więc fajnie, ze jest recenzja. Włosów póki co nie farbuje. Super sklad

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam włosów nie farbuję, ale ważne jest to by nie szkodził włosom.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny szampon do farbowanych włosów, ja jeszcze nie farbuje włosów ale bede miała na uwadze

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię zapach cytrusów w kosmetykach no i fajnie że się pieni to też sobie cenię w szamponach

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio nie farbuje włosów ,ale będę mieć w pamięci ten szampon. Plus za dobry skład, efekty jego działania i cytrusowy zapach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Może być ciekawy chociaż ma swoje ulubione kosmetyki do pielęgnacji włosów.Natomiast lubię nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szampon idealny dla moich farbowanych włosów

    OdpowiedzUsuń
  13. Opis zacheca do wyprobowania,a moje wlosy przy karmieniu coreczki sa wymagajace,wiec z checia przekonam się jak się sprawdzi u mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Z opisu widzę, że szampon spełnia swoje zadanie i jest gody przetestowania

    OdpowiedzUsuń
  15. ja takich szamponów nie stosuję,myślę że panie farbujące włosy w tym moja żona chętnie go sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  16. Włosy po farbowaniu potrzebują szczególnej pielęgnacji a moje takie są :) Koniecznie muszę tego szamponu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń