sobota, 19 maja 2018

Wydawnictwo Kobiece Książka pt.: "Uwikłani. Pokusa” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Uwikłani. Pokusa”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Kobiecego.



Książka pt.: „Uwikłani. Pokusa” to pierwszy tom z trzytomowej serii.

Alayna to kobieta z problemami, nieciekawą przeszłością. Z jednej strony właśnie dostaje dyplom prestiżowej uczelni, pracuje w wymarzonej pracy, w której chce uzyskać awans. Z drugiej za bardzo kocha, obsesyjnie, przez co w przeszłości miała wiele problemów m.in. dostała sądowy zakaz zbliżania się. Piękna i mądra, jednocześnie bojąca się związków, bojąca się powtórzyć błędy przeszłości, więc jej związki są „bezpieczne” z mężczyznami, do których nic głębokiego nie czuje.

Hudson nie należy do grzecznych chłopców. Lubi bawić się kobietami, grać nimi, zakochiwać w sobie by pożuci. Jest władczy, a przy tym niesamowicie przystojny, z przeszłością i problemami.

Spotykają się w barze, od razu ich coś do siebie przyciąga. Kobieta czuje, że jest dla niej zagrożeniem, ma nadzieję nigdy więcej go nie spotkać. Okazuję się jednak, że nie tylko to nowy właściciel klubu, ale również mężczyzna składa jej nietypową propozycję. Chce by udawała całkowicie w nim zakochaną – jego narzeczoną, aby rodzina uwierzyła, że jest z kimś na poważnie i przestała pchać go w ręce przyjaciółki. Wiele spraw sprawia, że Alayna się zgadza na układ z Hudsonem. Jednak po za nim tych dwoje łączy niesamowity pociąg do siebie, z którego rodzi się nieziemski seks.
Rodzina Hudsona okazuje się delikatnie mówiąc dziwna. Sekrety zaczynają się mnożyć, tak jak i problemy związane z nietypowym układem, szczególnie, gdy dziewczyna przestaje udawać i się zakochuje.

Czy uda jej się zdobyć Hudsona nie tylko „na niby”? Jakie sekrety odkryje? Czy rodzina mężczyzny uwierzy w ich związek? Czy dla niego to tylko układ a może również coś więcej?

Książka zdecydowanie z serii „niegrzecznych książek”, pełna erotycznych scen, a jednocześnie z ciekawą, wciągającą historią. Może podobną do innych, ale zdecydowanie dobrze się czytającą.

Mnie bardzo się podobała, jak wspominałam na Instagramie po otrzymaniu paczki zniknęłam na dwa dni (czytałam 3 tomy na raz), a to chyba wystarczający dowód na to, że według mnie jest rewelacyjna. Polecam.


Zalety:
·      Ciekawa historia.
·      Wciągająca.
·      Szybko się czyta.
·      Ciekawi, dość realni bohaterowie.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Kobiece oraz na FB

Książkę pt.: „Uwikłani. Pokusa” znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Bardzo mnie opis zaciekawił z przyjemnością bym poczytała tę książkę

    OdpowiedzUsuń
  2. zaciekawiłas :) az chce się przeczytac

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada sie ciekawa lektura tylko czasu mam niewiele na czytanie ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Opis bardzo interesujący. Muszę ją koniecznie przeczytać. Pewnie pochłonę całe 3 tomy jak Ty 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przeczytałabym taką niegrzeczną książkę :) Jestem ogromnie ciekawa tej historii,jak się zakończy a jeszcze bardziej co dwa kolejne tomy skrywają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama okładka już wodzi na pokuszenie .Interesująca książka .

    OdpowiedzUsuń
  7. wciągająca ksiązka, też by mnie zaciekawiła

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo intrygująca książka. Już sama okładka i opis fabuły sprawiają że chciałbym ją przeczytać. Skojarzyła mi się z inną lekturą tego typu, która zekranizowano czyli "50 twarzy Greya" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapewne jest wciągająca,świetna okładka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wciągająca, super jest ta okladka

    OdpowiedzUsuń
  11. książka która jest podrasowana klimatycznie,chyba panie mają na nią chrapkę

    OdpowiedzUsuń
  12. mojej żonie przypadłaby do gustu

    OdpowiedzUsuń
  13. Trafia w moj gust , ciekawa jestem pozostalych czesci :-)

    OdpowiedzUsuń