piątek, 4 maja 2018

Luba Dezodorant w chusteczkach - OPINIA


Zapraszam na opinię o dezodorancie w chusteczkach, jaki otrzymałam od firmy Luba.






Do testów otrzymałam:
1.  Antyperspiracyjne chusteczki z jonami srebra.
2.  Antyperspiracyjne chusteczki cool touch.
Nie czarujmy się, każdy z nas się poci, szczególnie, gdy na dworze wysoka temperatura odświeżenie w ciągu dnia bywa niezbędne. Niezbędne, a jednocześnie czasami nie mamy możliwości wejść pod orzeźwiający prysznic i wtedy chusteczki doskonale zdają egzamin.

Antyperspiracyjne chusteczki cool touch mają przyjemny świeży zapach. Po ich użyciu czujemy przyjemny chłód, który pozostaje z nami na jakiś czas dając uczucie świeżości.

Antyperspiracyjne chusteczki z jonami srebra o kwiatowym, przyjemnym i delikatnym zapachu, który unosi się z skóry po użyciu.

Chusteczki są wygodne w użyciu. Nie rozrywają się ani podczas użycia ani podczas wyciągania z opakowania.

Opakowanie nie duże, idealne by zmieścić w każdą torebkę.

Poziom nawilżenia dla mnie idealny. Nie są zbyt mokre, ociekające, a jednocześnie nie są też suche.

Dla skóry są delikatne, nie uczulaj, nie podrażniają. Jednocześnie są bezlitosne dla potu i nieprzyjemnego zapachu. Całkowicie je neutralizują dając nam gwarancję, że nie odstraszymy ludzi „zapaszkiem” nawet w bardzo gorące dni.

Pozwolę sobie użyć stwierdzenia, że dezodorant w chusteczkach jest wręcz niezbędny w damskiej torebce. Te firmy LUBA mi bardzo przypadły do gustu i polecam.


Zalety:
·      Delikatne dla skóry.
·      Bezlitosne dla potu i nieprzyjemne.
·      Przyjemne zapachy.
·      Wygodne w użyciu.
·      Nie rozrywają się.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Luba.

Antyperspiracyjne chusteczki z jonami srebra znajdziecie TU.

Antyperspiracyjne chusteczki cool touch znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. chyba cos dla mnie , nie miałam nigdy takich zwykle uzywałam zwykłych dziecięcych wieć te w 100% się u mnie sparwdzą

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe i z pewnością w mojej torebce miejsce się znajdzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkalam sie do tej pory z takimi ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam te niebieskie chusteczki. Potwierdzam są rewelacyjne, szybko pozwalają się odświeżyć. Małe opakowanie zawsze mieści mi się w torebce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę to cudo. Muszę się skusić

    OdpowiedzUsuń
  6. warto mieć przy sobie takie chusteczki,bo wiadomo zawsze się przydadzą

    OdpowiedzUsuń
  7. O
    takim wynalazku czytam pierwszy raz,aż musiałam doczytać dwa razy,przyznam iż ciekawa jestem użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. do tej pory wystarczał mi sam antyperspirant ale z wiekiem już chyba nie więc z chęcią użyję

    OdpowiedzUsuń
  9. O takich cudach jeszcze nie słyszałam, super sprawa, przydatna rzecz jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Dezodorant w chusteczce? Wcześniej nie słyszałam o takim rozwiązaniu,ciekawa innowacyjna formuła :) Bardzo jest to praktyczne podczas podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa rzecz jest gorąco przyda się na szybko takie odświeżenie

    OdpowiedzUsuń