niedziela, 22 kwietnia 2018

Moja Tajemnica Piękna. Wyroby naturalne Mydło rokitnik, nagietek, miód - OPINIA


Zapraszam na opinię o mydełku rokitnik, nagietek, miód, jakie otrzymałam od strony Moja Tajemnica Piękna. Wyroby naturalne.


Już nieraz pisałam o problemach skórnych synka. Niestety nim jest cieplej tym bardziej się nasilają, a dodatkowo syn skórę intensywnie drapie (jak to każdy jak swędzi), co kończy się ranami. Dobranie mu odpowiedniego kosmetyku do mycia jest ciężkie. Przeważnie mamy problem z szczypaniem, pieczeniem lub pogorszeniem stanu skóry (nie tylko kosmetyki, ale i twarda woda dają w kość). Do testów mydełka podchodziłam bardzo ostrożnie tym bardziej, że nie znam jego składu. Pewnie jestem okropna, ale zanim syn go użył odcięłam kawałek i kilkakrotnie użyła go osoba z łuszczycą dzięki temu wiedziałam czy mogę użyć do kąpieli młodego czy nie. Pierwsze wrażenie, „ale ono się zupełnie nie pieni, jak nim umyć”, okazuje się, że się da, a co najlepsze już podczas mycia młody stwierdził, że przestało swędzieć. Dla mnie to już wystarczający powód, aby stwierdzić, że mydełko jest bardzo dobre. Jednak to nie wszystko. Przy regularnym myciu stan skóry się zdecydowanie poprawił, miejsca bez wysypki stały się gładkie i nawilżone, a te z wysypką bez ran i mniej czerwone. Niestety jakiś czas temu mydełko się skończyło a mąż nie wiedział, że w szafce leży drugie (mój zakup już nie do testów) i użył innego, specjalnie do skóry problemowej, efekty mogliście poczytać w opinii o kremie z dziś L.

Wracając do mydełka według mnie jest idealne do skóry synka, zdecydowanie mu pomaga.

Zapach delikatny, przyjemny, według mnie lekko miodowo z czymś orzeźwiającym. Na skórze praktycznie niewyczuwalny.

Wydajność mydła jest bardzo duża.

Kolejny plus dla mnie, że mydełko nie robi się „papkowate”, rozmięknięte. Osobiście strasznie tego nie lubię.

Muszę jeszcze wspomnieć o wyglądzie. Mnie mydełko w kształcie serduszka z różyczkami bardzo się podoba.

Choćbym chciała się do czegoś „doczepić” nie da się, chyba, że bym skłamała, a jak wiecie ściemy u mnie nie znajdziecie. Mydełko dla synka jest rewelacyjne i zdecydowanie uważam, że warto go kupić.


Zalety:
·      Neutralizuje uczucie swędzenia, pieczenia.
·      Pomaga leczyć wsypki.
·      Idealne do skóry z problemami.
·      Śliczne.
·      Przyjemny, delikatny miodowy zapach.
·      Wydajne.
·      Nie robi się „papkowate”.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Moja Tajemnica Piękna. Wyroby naturalne.

21 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć że jest takie mydełko . Nie mamy problemów z sucha skora az takich ale z czasem nam sie podrażnia skóra u córci i niestety czasem wymagamy innego rodzaju kosmetyków i ciągle szukamy idealnych

    OdpowiedzUsuń
  2. Alec ladnie wyglada ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze na co zwróciłam uwagę to piękny wygląd mydełka .Bardzo lubię takie ręcznie robione wyroby kosmetyczne, a do tego naturalne. Moi synowie podobnie mają bardzo wrażliwą skórę. Też zanim użyję czegoś nowego muszę to bliżej poznać, skład ,opinie innych. Jestem poprostu bardzo ostrożna i do wszystkich nowości podchodzę z dystansem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kształt mydełka,w sam raz na prezent :) Zauważyłam,że wiele kosmetyków naturalnych się nie pieni ale w zasadzie działają rewelacyjnie.Mydełko dla skóry wrażliwej jest idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobra recenzja. Super,że jest takie mydełko. Doskonale,żena prawdę pomaga. Z pewnością warte zakupu

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne mydełko super że pomaga

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę, że mydełko zdało egzamin. U mnie pewnie także byłyby pozytywne efekty 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się , że jesteś zadowolona. Dla mnie sprawą priorytetową jest pomoc w miarę możliwości. Najwyższej jakości składniki, wiedza i serce włożone w pracę... zaś kiedy czytam że ludziom przynoszą ulgę moje wyroby, to serce rośnie... Zapraszam na stronkę, oraz na priv gdzie można się poradzić w różnych przypadkach problemów ze skórą i cerą. Także z włosami itp. Warto dodać,że wpływ na kontakt miała opinia tego Blogu... obiecuję rabaty % w zależności od wysokości zamówień :) https://www.facebook.com/MTP.KATE.ART/

    OdpowiedzUsuń
  9. widać skóra Twojego synka reaguje na nie dobrze a więc nie tylko z nazwy jest naturalne, a wygląd to dla mnie kolejny duży plus

    OdpowiedzUsuń
  10. takie mydełko bardzo dobrym roziwązaniem jak pomaga i skóra nie swędzi to jest ok

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście mydełko jest bardzo ładne, super wykonane i co najważniejsze dziala tak jak powinno

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglad ciekawy, a zastosowanie i Twoja opinia mnie zacheca i do kupna dla mej skory problemowej. Jak ocenila je osoba z luszczcyca ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwolę sobie odpowiedzieć na Twoje pytanie poniekąd. Na problemy z łuszczycą robię inne, z relacji osób które używają wiem, że sa skuteczne w ok 90% , ponieważ to jeszcze zalezy od rodzaju łuszczycy, zaawansowania i kilku innych indywidualnych cech. Ale mam opracowane 2 rodzaje więc zawsze można wybrać. Zapraszam na priv, na stronkę jesli poszukujesz. :)

      Usuń
    2. to było robione pod skórę syna, czyli problemową nie łuszczycową, ale że nie znam składu itp. nie odważyłam się od razu jego umyć, na zdrowej skórze nic bym nie wiedziała dlatego 1 umycie oddzielnym kawałkiem mydełka było na osobie z łuszczycą jednak to było jedno użycie wiec nie wypowiem się ani ja ani ta osoba jak działa na taką skórę, na pewno nie szkodzi :)

      Usuń
    3. Nie nie szkodzi... ale pisałam wyżej dla typowo łuszczycowej mam inne. Zapraszam na priv jeśli ktoś chętny :) Moja Tajemnica Piekna ma szeroką ofertę..a nawet jeśli czegoś nie mam, to opracuje. Zaletą moich wyrobów jest to, że każdy wyrób jest robiony indywidualnie dla danej osoby i jej problemów, po dokładnym wywiadzie. :)

      Usuń
  13. Mydelko ma bardzo dobre zastosowanie i wazne ze jest skuteczne, ale mnie urzeka przede wszystkim jego wyglad :-) czesto odchodzi sie od mydla naturalnego tzw w kostce na rzecz mydel w plynie dlatego ze moga zrobic sie papkowate, te prezentowane przez Ciebie takie sie nie staje. Moze najwyzsxy czas powrocic do takich zwlaszcza ze p. KATE wspomniala w komentarzach ze jest wiele innych na rozne zastosowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Same naturalne zioła potrafią zdziałać cuda....te mydełko w sam raz dla alergika...

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie dziwię się że tak dokładnie sprawdzałaś,jak ma problemy ze skórą ale widać warto.Fajnie że teraz na rynku jest bardzo dużo produktów ,które spełniają nasze wymagania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mydło wygląda fajnie,naturalne,same dobre składniki,dla wrażliwej skóry dziecka czy dorosłego będzie dobre

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam na stronę podaną przez autorke Bloga.. niedługo Dzień Matki, mam fajne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń