piątek, 20 kwietnia 2018

marcoperfumy24.pl Perfumy nr. 57 - EROS POUR FEMME Versace - OPINIA

Zapraszam na opinię o perfumach nr. 57. - EROS POUR FEMME, jakie otrzymałam od marcoperfumy24.pl.


Zapach, w który doskonale wyczuwam moje ukochane piżmo, połączone z cytrynową nutą, przełamany zapachem jaśminu i granatu. Połączenie, które mnie bardzo przypadło do gustu. Zapach słodki, ale dzięki cytrynie, nie za słodki, niemulący.

Utrzymują się dość długo zarówno na skórze jak i na materiale. Wystarczy w ciągu dnia „odświeżyć” zapach razy „psikając” i cały dzień są doskonale wyczuwalne.

Są średnio mocne. Co przez to rozumiem? Są wyczuwalne dla osób w naszym otoczeniu, ale nie mocno, intensywnie, a lekko, przyjemnie, zachwycająco.

Wydajność perfum jest duża. Nie ma potrzeby wylewania na siebie połowy opakowania, aby uzyskać przyjemny efekt (wręcz niewskazane, bo będą wtedy za intensywne). Wystarczy użyć dwa, max trzy razy po przez naciśnięcie atomizera, aby zapach był doskonale wyczuwalny zarówno dla nas jak i osób z naszego otoczenia.

To już kolejne perfumy od marcoperfumy24.pl, które Wam pokazuję i po raz kolejny uważam, że są rewelacyjne. Zdecydowanie polecam.

Zalety:
·      Ładny zapach.
·      Średnio intensywny zapach.
·      Wydajne.
·      Wystarczy jedno „odświeżenie” zapachu aby były wyczuwalne cały dzień.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę marcoperfumy24.pl oraz na FB.

Perfumy nr. 57 - EROS POUR FEMME Versace znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. dobre perfumy to podstawa , dobrze wiedziec jakie kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesująca kompozycja zapachowa🙂coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne polaczenie jasminu i pizma Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa nuta zapachowa .Fajnie że nie są za słodkie, zbyt intensywne. Uwielbiam perfumetki bo wszędzie można je ze sobą zabrać, zmieszczą się do każdej torebki

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie wydajne perfumy

    OdpowiedzUsuń
  6. zmieniasz te perfumki Aniu co chwilka nowy zapach do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. najwazniejsze aby nie muliło, zapach mi by odpowiadał

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię perfumy wydajne, ciekawy zapach musi być

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach Piżmo-nic więcej mi nie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zapachy słodkie ale nie za bardzo,dzięki cytrynie mamy tu równowagę :) Chętnie bym je powąchała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I mnie by z pewnoscia przypadl do gustu :-) tez uwielbiam pizmo :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. to kolejne perfumy z dobrą opinią warto przyjrzeć się tej stronie i coś zamówić

    OdpowiedzUsuń