czwartek, 26 kwietnia 2018

Lazell Woda perfumowa Capree Rokk - OPINIA

Zapraszam na opinię o Lazell Capree Rokk – wodzie perfumowanej, jaką otrzymałam od firmy Lazell.




Zacznę od nut zapachowych:
- Nuta głowy: mandarynka, kokos, ananas, papaja
- Nuta serca: brzoskwinia, wata cukrowa
- Nuta podstawowa: piżmo, drzewo sandałowe

Zapach, który skradł mi serce. Początkowo najlepiej wyczuwalna jest mandarynka, po chwili przełamana zapachem piżma. Jeśli się dobrze „w wąchamy” poczujemy lekkie nuty drzewa sandałowego i brzoskwini.

Według mnie zapach jest lekki, słodko-orzeźwiający (wcześniej nie wiedziałam, że tak się da J) idealny na letnie, upalne dni.

Utrzymuje się bardzo długo jak na taką cenę. Użyte w godzinach porannych wystarczy lekko odświeżyć po południu by jeszcze wieczorem były wyczuwalne.

Zapach jest dość intensywny, ale nieduszący. „Wchodzi” z nami do pomieszczenia kusząc, ale nie przeszkadzając osobą, które w nim się znajdują.

Opakowanie mnie przypadło do gustu. Na dole róż im wyżej tym bardziej przechodzący w pomarańcz. Niestety nie udało mi się tego dokładnie na zdjęciu uchwycić L. Jest klasyczne a jednocześnie te przechodzenie z koloru w kolor sprawia, że inne niż wszystkie.

Tak jak wspomniałam na samym początku mnie zapach urzekł i według mnie są zdecydowanie warte polecenia.


Zalety:
·      Śliczny, dość intensywny, długo utrzymujący się zapach.
·      Wydajne.
·      Klasyczna, a jednocześnie inna niż wszystkie buteleczka.
·      Idealne na upalne, letnie dni.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



17 komentarzy:

  1. Ciekawe zapachy jak dla mnie świetne i wyczuwalne

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm ciekawe połaczenie :) chocia ja owocowych nie lubie ale kto wie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladne opakowanie ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne opakowanie ,interesujące nuty zapachowe ,ciekawe czy mi by przypadła do gustu przy moich migrenach .

    OdpowiedzUsuń
  5. Nietypowe, oryginalne opakowanie i cudowny flakonik. Bardzo ciekawa jest ta nuta zapachowa. Nie znam tych perfum ale bardzo mnie intryguje czy ,by mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych perfum, ale recenzja przekonuje mnie do nich. Same istotne plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszą pięknie pachnieć, uwielbiam zapach mandarynki

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaskakujące połączenie 🙂 musi to być piękny zapach

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawe połączenie zapachowe

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie urzekl zapach, niebanalny i tak mnie zaciekawil ze ja musze je kupic :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe nuty zapachowe i nieduszące to rzeczywiście coś odpowiedniego dla mnie ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudne zapachy,uwielbiam piżmo,bardzo :) ,lekki,słodki,orzeźwiający ach musi być boski.

    OdpowiedzUsuń
  13. po takiej recenzji chętnie kupię żonie tą wodę na nadchodzące lato musi się sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
  14. Woda wydaję się mieć ładny zapach, lubię mandarynki, ładna butelka

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten zapach z całą pewnością intryguje :) Mandarynka,papaja ,kokos przeniesie nas w świat egzotyki :)

    OdpowiedzUsuń