czwartek, 15 marca 2018

Z Natury Lepsze- Mydlarnia KULA KĄPIELOWA cynamon & pomarańcza - OPINIA


Zapraszam na opinię o KULI KĄPIELOWEJ cynamon & pomarańcza, jaką otrzymałam od Z Natury Lepsze- Mydlarnia.



Zapach kuli jest śliczny. Połączenie cynamonu z pomarańczą daje zapach intensywny, ale nieduszący, odprężający, relaksujący. Na skórze wyczuwalny delikatnie dłuższą chwilę po wyjściu z wanny.

Po kąpieli skóra jest miła w dotyku i delikatna. Pozostaje na niej warstwa olejków, która dość szybko się wchłania. Przy mojej skórze bezproblemowej nie ma potrzeby dodatkowego nawilżania. Kąpiel z kulą zapewnia jej doskonałe nawilżenie, które utrzymuje się do następnego dnia.

Rozpuszcza się szybko i całkowicie uwalniając olejki i cudowny zapach. Na dnie wanny nie pozostają żadne nieprzyjemne, przeszkadzające drobinki.

Kula pozostawia na wannie śliski osad (olejki które w niej się znajdują). Nie ma większych problemów z jej wyczyszczeniem, wystarczy umycie płynem jak zawsze.

Uwielbiam pachnące, odprężające kąpiele. To chwila tylko dla mnie, odpoczynek po ciężkim dniu. Kula właśnie taką kąpiel mi zapewnia i zdecydowanie uważam, że jest warta zakupu. Polecam.


Zalety:
·      Pachnąca.
·      Odprężająca, relaksująca kąpiel.
·      Skóra po kąpieli miękka, delikatna, miła w dotyku.
·      Nawilża, pielęgnuje.
·      Całkowicie się rozpuszcza.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Z Natury Lepsze- Mydlarnia oraz na FB.

KULĘ KĄPIELOWĄ cynamon & pomarańcza znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Brzmi pachnąco i zachęcająco tylko ja wanny nie mam wieć ominie mnie pachnąca kąpiel z aromatyczna kulą

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda,że już nie mam wanny,bo bardzo lubiłam takie domowe spa z kulą do kąpieli i czasem specjalnie dla mnie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Za to ja ma wanne i chetnie bym skorzystala chy a zakupie bo takie polaczenie zapakow mudsi byc ladne ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kule. Są świetne i można się dzieki nim zrelaksować. Zapach tej kuli jest fascynujący

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie coś dla mnie uwielbiam różnego rodzaje dodatki do kąpieli 😉 z przyjemnym zapachem i kąpiel jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  6. aż Ci znów zazdroszczę wanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piękna, jak pachnie też pomarańczą to bym pokochała ją bo uwielbiam taki zapach. NA plus jest to, że zawiera olejki, lubię takie produkty, wtedy fajnie nawilżają skórę i często nie trzeba po kąpieli używać balsamu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wanny już nie posiadam ,ale jak tylko wyjeżdżam do rodziców to uwielbiam brać takie aromatyczne kąpiele. Ta kula już mi się podoba. Plus że nie pozostawia drobinek na dnie wanny i oczywiście za ten zapach pomarańczy i cynamonu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też ostatnio zaprzyjażniłam się z kulami kąpielowymi, podoba mi się nawilżenie olejkami i zapach

    OdpowiedzUsuń
  10. Cynamon nie jest moim ulubieńcem jednak w połączeniu z pomarańczą kusi mnie bardzo :) Przyjemna,odprężająca kąpiel jest konieczna na zregenerowanie sił po ciężkim dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię cynamonu, aczkolwiek pomarańczę uwielbiam. A ja mam wanne, ale nie mam na nią czasu

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie kule zapachowe 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. warto by były przy takiej kuli do kąpieli zrelaksować i odprężyć

    OdpowiedzUsuń
  14. Mamy brodzik ale kule kąpielowe często goszczą w naszym domu,sama nieraz w nich się zanurzam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kąpiel to nie tylko sam obowiązek a przyjemność i relaks, ta kula zapewni taki efekt

    OdpowiedzUsuń