niedziela, 25 marca 2018

Wydawnictwo Kobiece Książka pt.: "ROYALS. Kochanka księcia” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „ROYALS. Kochanka księcia”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Kobiecego.



Przeczytałam książkę i wiele recenzji na jej temat. W sumie chyba jestem „płytka” i lubię książki, jakich wiele, bo mnie się mega podobała. Może nie wymaga wielkich przemyśleń, ma pełno scen erotycznych, ale mnie wciągnęła i z niecierpliwością czekam na dalszą część.

Aleksander jest w centrum zainteresowania wszystkich, media go uwielbiają, w końcu to książę. Tym bardziej, że ciężko go spotkać drugi raz z tą samą kobietą. Lubi spełniać swoje kaprysy. Clara poznaje go na rozdaniu dyplomów, początkowo nie wiedząc, że ma do czynienia z księciem. Od razu coś ich przyciąga do siebie. Gdy znajduje informacje o pocałunku z nim na pierwszych stronach gazet wcale nie jest szczęśliwa. Aleksander proponuje jej prosty układ – same przyjemności, zero miłości. Czy jednak tak się da? Książe ma tajemnicę, która go niszczy od środka, to ona sprawia, że nie chce wiązać się na dłużej, boi się pokochać. Jednocześnie ma zostać królem, ma konflikt z swoim ojcem, który w życiu nie zgodzi się by poślubił kogoś takiego zwyczajnego jak Clara. Czy kobieta wytrzyma presję króla by odeszła (ewentualnie została cichą kochanką)? Czy Aleksander pozwoli sobie na miłość?

Według mnie książka jest rewelacyjna, lekka i ciekawa. Zdecydowanie warto po nią sięgnąć, jeśli lubimy romanse i książki erotyczne. Ja zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Ciekawa.
·      Wciągająca.
·      Lekka.
·      Romatyczna.


Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Kobiecego oraz na FB.

Książkę pt.: „ROYALS. Kochanka księcia” znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Romantyczna i lekka lubie takie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie sięgnę po tę interesującą i wciągającą
    historię

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka jest trochę podobna historią do Greya 😊 jak dla mnie interesująca

    OdpowiedzUsuń
  4. Romantyczna i erotyczna w jednym z pewnoscia musi byc ciekawa wpisze ja na liste do przeczytania ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłas mnie :) chyba warto ja przeczytać a jak ma częśc dalsza to już ciekawiej

    OdpowiedzUsuń
  6. z chęcią bym sobie przeczytała tą ksiązkę

    OdpowiedzUsuń
  7. historia nawet mnie zaciekawiła choć nie przepadam raczej za romansidłami

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę mi przypomina "50 twarzy Graya" ;-) Czasami lubię sięgnąć po taką kobiecą,romantyczną i lekką literaturę. Wydaje się być z opisu bardzo wciągająca. Może kiedyś się przekonam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna książka chętnie bym poczytala

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa i trochę romatyczna super.

    Sylwia Rudzińska

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie typowo kobiece książki 🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez lubię takiego typu książki, tytuł wydaje się być fajny i jeszcze duzo scen erotycznych, super

    OdpowiedzUsuń
  13. Warto porwać się tej książce dla odstresowania się :) Lekka,przyjemna,kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na na razie musze nadrobić swoje zaległości z czytaniem,potem mogę zakupić czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolejna książka której panie mogą się porwać bez pamięci

    OdpowiedzUsuń