wtorek, 13 marca 2018

Wydawnictwo Egmont Książka pt.: „Co? Jak? Zilustrować” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „ART. Co? Jak? Zilustrować”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.








Książka to kopalnia wiedzy dla każdego, kto kocha rysować.

Znajdziemy w niej kółka, trójkąty, owal i kwadraty i jak z ich pomocą narysować wiele wspaniałych rysunków, rzeczy, postaci. Z nią poznamy wiele łatwych, ciekawych trików jak na przykład ożywić rysunek za pomocą białej farby.

Na końcu książki znajduje się kilkanaście białych stron na własne szkice.

Wszystkie informacje, rysunki, przykłady są jasno opisane. Nie ma problemu z zrozumieniem, o co chodzi autorowi, jak daną rzecz narysować.

Na początku książki są spisane potrzebne materiały.

Książka posiada twardą, solidną okładkę, co jest ogromną zaletą. Przetrwa na pewno długi czas.

Już nie raz wspominałam, że Amelka kocha wszelkie prace plastyczne. Dla niej książka jest strzałem w dzieciatkę. Pozwala się dokształcić, poznać nowe techniki rysowania. Zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Pokazuje jak za pomocą czterech figur narysować wiele rzeczy.
·      Ciekawa.
·      Wiele wskazówek odnośnie rysowania.
·      Prosty, zrozumiały język.
·      Szkicownik na końcu książki.
·      Twarda okładka.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.

Książkę pt.: „ART. Co? Jak? Zilustrować” znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Fajna moja chyba troche za mała na taka ale kto wie kocha rysować czasem sam sie dziwie bo ma 6,5 a rysuje o niebo lepiej niż ja :) no cóz talentu nie posiadam ani do rysowania ani nie przepadam za plastycznymi pracami :) córcia jeśli już ma smykąłkę to odziedzicayła ja po swoim pradziadku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna, ciekawa sprawa. Marcel jeszcze za mały, ale ja beztalencie artystyczne ;) a syn ciągle chce coś malować ;) a raczej żebym ja namalowała jemu. Także super pomoc

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglafa ciekawie choc die nie znam ja antytalent eweli a tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje dzieci są jeszcze za małe,ale dla mnie przydałaby się taka książka,bo nigdy nie miałam talentu na plastyce w szkole 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama bym poczytała tę książkę i znów wróciła do malowania i fajna książka jako prezent

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł, sama bym się chętnie doszkoliła w rysunku, gdyby tylko czas mi na to pozwolił

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój chyba zamały a mnie jakoś nie zachwyciło myślałam że to kolorowanki dla dorosłych

    Sylwia Rudzińska

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne fajne z checia sam bum porysowala

    OdpowiedzUsuń
  9. Z taką książką może wreszcie nauczyłabym się rysować,bo niestety kiepsko mi to wychodzi. A z czasem też przydałaby się i synom. Narazie obaj są na początku tej drogi. Fajne jest w tej książce to, że wszystko krok po kroku jest wytłumaczone.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna książka, z taką książką nauka rysowania staje się zdecydowanie łatwiejsza i ciekawsza. Dobrze, że są takie książki, można rozwijać swoje talenty i pasje w temacie rysunku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka otwiera nowe okno na sprawę rysowania :) Widać,że to dobry poradnik,ja nie umiem rysować za to moja bratanica kocha jak Amelka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo przydatna taka ksiązka dla lubiących rysować

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa, chętnie poczytalabym i nauczyła się czegoś nowego

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam czasu na takie ksiązki ale dla kogoś kto lubi rysować,chce rysowac musi być świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. książka krok po kroku pokazuje co i jak narysować z prostych figur geometrycznych można narysować świetne rzeczy

    OdpowiedzUsuń