piątek, 2 marca 2018

Vencil.pl Vencil Softskin Liquid – płyn tonizujący - OPINIA

Zapraszam na opinię o Vencil Softskin Liquid – płynie tonizującym, jaki otrzymałam od Vencil.pl.






W wygodnym opakowaniu z pompką znajdziemy aż 170ml produktu. Jest wydajny i starsza na długi czas. Pompka zdecydowanie ułatwia aplikacje, a możliwość jej zablokowania daje nam gwarancję, że nie wyciśniemy płynu przez przypadek.

Płyn ma formę żelu, łatwo się aplikuje, delikatnie pieni i bez problemu spłukuje.

Jest bezzapachowy, więc bez problemu mogą go używać również osoby wrażliwe na zapachy.

Działanie płynu według mnie jest zdecydowanie zadowalające. Redukuje wydzielanie sebum, co sprawia, że cera się tak nie świeci J. Powoduje zmniejszenie się wielkości i częstotliwości wyprysków. Łagodzi trądzik, szybko i skutecznie.

Kolejny ogromny plus za delikatność dla skóry. Dzięki bezpiecznemu składowi może być używany również u dzieci z pierwszymi wypryskami. Dla mnie to ogromna zaleta, ponieważ Amelka się do nich zalicza i ciężko mi znaleźć kosmetyki odpowiednie zarówno na jej trądzik jak i na mój.


Według mnie płyn tonizujący ma same zalety i zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Skutecznie walczy z trądzikiem.
·      Dla osoby dorosłej i nastolatków.
·      Zapobiega świeceniu się cery.
·      Wydajny.
·      Żelowa konsystencja.
·      Bezzapachowy.
·      Wygodne opakowanie z pompką.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Vencil.pl oraz na FB.

Vencil Softskin Liquid – płyn tonizujący znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Super sprawa,ze zapobiega również swieceniu sie skory. Bede wiedziala co polecac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam ale juz wiem co polecac eweluna tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie brzmi, jeszcze nie mialam okazji poznac ale się skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super mi na szczęście nie trzeba.

    Sylwia Rudzińska

    OdpowiedzUsuń
  5. o coś dla mnie przydałby się taki żel myjący i do tego plus za opakowanie z dozownikiem

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie opakowania z dozownikiem ,bo są wygodne w użyciu. A żelowa konsystencja i to, że jest to kosmetyk bezzapachowy bardzo mi również odpowiada. Z tego co piszesz, to skuteczny płyn zarówno dla nastolatek jak i starszych kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam żele do mycia twarzy , ale nie każdy mi pasuj , ale szukam i próbuje dalej

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam takich płynów,nie mam trądzikowej cery,ale dobrze wiedzieć...

    OdpowiedzUsuń
  9. przyda sie wiedza n przyszlosc

    OdpowiedzUsuń
  10. Żel delikatny dla skóry, bez zapachu z dozownikiem dużo zalet może i mojej skórze by pomógł 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. super niedługo córka będzie w tym wieku wiec będę wiedziała czego szukać :) Pońc Halina

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zapobiega święceniu, to byłby idealny dla mnie latem, wówczas mam problem z strefą T,która błyszczy się niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  13. żel taki bezzapachowy to pozytywny plus

    OdpowiedzUsuń
  14. Wypryski,świecenie się cery znam niestety i ja.Wygodne opakowanie,duża ilość płynu w butelce to same atuty :) Jeszcze mogą ten sam kosmetyk używać mama i córka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie slyszalam o takim, dobrze wiedziec

    OdpowiedzUsuń
  16. Aplikator to podstawa,pewnie jest wydajne,neutralny delikatny zapach i przede wszystkim same zalety plus za to iż likwiduje widok świecącej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  17. takie kosmetyki to tylko panie testują,sugerując się opinią mogę zakupić swojej żonie,skuteczny i wygodny do użycia

    OdpowiedzUsuń