niedziela, 4 lutego 2018

Wydawnictwo Egmont Książka pt.: „DIY. Żyj pięknie” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „DIY. Żyj pięknie”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.









Książka, dzięki której możemy stworzyć własne, niepowtarzalne ozdoby, kosmetyki i wiele, wiele więcej.

Każdy pomysł jest dokładnie rozpisany. Na początku dowiemy się, co jest nam potrzebne, a później krok po kroku, co mamy zrobić. Każdy punkt jest dokładny, zrozumiały, a także poparty ilustracjami. Dzięki takiej dokładności nie trzeba mieć dużego talentu, aby stworzyć coś naprawdę pięknego.

W książce znajdziemy aż 350 stron a na niech naprawdę wiele różnorodnych rzeczy do zrobienia. Dzięki takiej wszechstronności każdy znajdzie coś, co mu się spodoba i zapragnie samodzielnie stworzyć.

Na samym końcu książki znajdziemy porady DaWanda „Jak pójść na swoje”. Warto by każdy, kto marzy o sprzedawaniu własnych prac je przeczytał.

Jest podzielona na działy, a w każdym coś innego. Takie rozwiązanie sprawia, że łatwo się po niej porusza, a znalezienie szukanej rzeczy nie wymaga dużo czasu.

Okładka jest twarda, solidna. Dzięki niej książka posłuży długi czas.

Na pewno już się domyślacie, że u mnie książką zaopiekowała się Amelka. Moje dziecko kocha takie książki, a to zdecydowanie jedna z najlepszych, jaką posiada. Moim zdaniem będzie rewelacyjnym prezentem zarówno dla dorosłego lubiącego DIY jak i dziecka z pasjami w tym kierunku. Z swojej strony zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Dużo pomysłów.
·      Różnorodne DIY.
·      Dokładne opisy.
·      Punty poparte zdjęciami.
·      Podział na rozdziały tematyczne.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.

Książkę pt.: „DIY. Żyj pięknie” znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. bardzo ciekawa książka, z chęcią ja bym chciała ją posiadać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna książka, by rozwijać swoje pasje, tworząc własnoręcznie różne cudenka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wude ze ksiazja jest ciekawa i warta uwagi ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Cos dla mnie :) lubię ręczne robótki! Podejrzewam,że szybko i w łatwy sposób zaabsorbowałaby mnie do spróbowania nowych ciekawych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka świetna i do tego tyle porad muszę się w nią zaopatrzyć w najbliższym czasie 😉😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ksiązka, przydałaby sie nam taka

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam interesujące książki, które coś wnoszą w nasze życie. Ta książka jak widać może wnieść wiele i zainspirować nas, chcę 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam wielkiego talentu w takich plastycznych kwestiach...ale może się trochę podszkolę

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna i ciekawa dla kreatywnych ludzi

    OdpowiedzUsuń
  10. o jakie swietne :) z checia bym popatrzyla

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa książka choć ja raczej nie mam do tego talentu

    OdpowiedzUsuń
  12. Zajęcia manualne przez książeczkę,fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. takie klimaty mnie nie interesują,żonę może trochę bardziej,zrobić coś samemu to niezła frajda

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł, lubię takie ksiazki

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo wiele ciekawych pomysłów na wspólną twórczośc. rewelacyjna książka

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietna Książka. Mozna w niej znaleźc wiele inspiracji. Mnie przekonala, z pewnoscia wiele pomyslow z ksiazki mozna wykorzystac

    OdpowiedzUsuń
  17. Własnoręcznie zrobione kosmetyki czy ozdoby są teraz na czasie i w cenie.Handmade się rozwija i ta książka w tym pomaga :) Jeśli Amelka już lubi takie rzeczy robić to super bo rozwija siebie i pozytywnie spędza swój wolny czas :)

    OdpowiedzUsuń