niedziela, 14 stycznia 2018

MILL clean kosmetyki do wnętrz Balsam do mycia i pielęgnacji domu WIELKI BŁĘKIT - OPINIA

Zapraszam na opinię o balsamie do mycia i pielęgnacji domu WIELKI BŁĘKIT, jaki otrzymałam od firmy MILL clean kosmetyki do wnętrz.





Balsam, który używam zarówno do mycia podług, jak i do boazerii w przedpokoju oraz mebli. W każdym przypadku zdaje egzamin na 6+. Wszystko jest czyściutkie, nie pozostają zacieki czy mazy. Podłoga nie staje się niebezpiecznie śliska. Nie ma potrzeby intensywnego szorowania by osiągnąć idealne efekty.

Jego wydajność moim zdaniem jest ogromna. 40ml wlewamy do około 5 litrów wody, aby osiągnąć idealnie czyste powierzchnie.

Zapach dla mnie rewelacyjny. Intensywny, ale nieduszący czy przeszkadzający. Unosi się w całym mieszkaniu jeszcze długo po użyciu balsamu. Porównałabym go do zapachu morza z nutą rozmarynu.

Opakowanie to plastikowa butelka z wygodnym zakończeniem. Jest dość praktyczna.

Nie tylko idealnie myje, ale i pięknie pachnie. Osobiście go uwielbiam i zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Do podług, mebli czy boazerii.
·      Skuteczny.
·      Wspaniały zapach.
·      Wydajny.
·      Wygodne opakowanie.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę MILL clean kosmetyki do wnętrz oraz na FB.


Balsam do mycia i pielęgnacji domu WIELKI BŁĘKIT znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Czyści i ma cudny zapach jest wydajny takie zalety się ceni 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Podłóg - Podłogi

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie płyny. Moje sa "idealne" tzn ładnie pachcna dośc długą myją nie powiem jednak na panelach zostaja zamazy . Dobrze wiedziec że sa takie idealne w 100%

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię kiedy muszę szorować ,a to i tak nie przynosi oczekiwanych rezultatów. Taki skoncentrowany środek więc by mi się przydał. Nie dość, że jest skuteczny w działaniu to jeszcze przyjemnie pachnie, a nie chlorem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Plyn jest zarabisty mam go i polecam cztsci i pachnie pieknie ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. czyli idealny uniwersalny balsam do mycia powierzchni

    OdpowiedzUsuń
  7. z opisu wynika, że to złoty środek dla każdego domu. Idealny dla mnie, na pewno wspomógł by mnie w trosce o czysty dom.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna butelka,przyznam zrobiła wrażenie :) .Zapewne dobry preparat,uniwersalny ,delikatny zapach super

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana bład ci sie wkradł ortograficzny. Podłóg.
    Uwielbiam takie co pachna co prawda ja mam już swoje sprawdzone ale może kiedyś się skusze i na ten

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja polecam z uniwersalnych wspomnienie cejlonu <3 piękny. i specjalistyczny do paneli jest mega. płyny do szyb też świetnie działają i fakt, jest błąd w wpisie- podłóg :) ale każdemu może się zdarzyć

    OdpowiedzUsuń
  11. Przedstawiałaś nam Aniu już niejedne takie kosmetyki.Ten balsam na pewno i u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zapach morza...mmmm, lubię go bardzo, po leśnym zajmuje miejsce u mnie, świetny ten środek do mycia podłóg , a i opakowanie podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  13. jeden a na wiele powierzchni to czystość przyjdzie znacznie łatwiej z dobrym środkiem do mycia

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielki błękit warto użyć do domowych porządków.

    OdpowiedzUsuń