czwartek, 18 stycznia 2018

FARO Narzuta wz. 780 no 01 - OPINIA

Zapraszam na opinię o narzucie wz. 780 no 01, jaką otrzymałam od FARO.




Narzuta ma wymiary 160X200. Wielkość idealna do przykrycia piętrówki, na której śpi córka.

Wykonana w 100% z bawełny, jest bardzo dobrej, jakości. Prana w pralce kilkakrotnie wygląda jak nowa. Nitki nie popuszczały, kolory nie wyblakły, materiał w żadnym miejscu nie stał się cieńszy, nie powstały dziury, a wypełnienie nie ubiło się, nie przemieściło w jedno miejsce.

Ameli wizualnie się podoba. Z VIOLETTĄ, utrzymana w różnych odcieniach fioletu.

Dzięki narzucie pościel się nie kurzy, nie brudzi itp. moim zdaniem jest to praktyczne rozwiązanie, jeśli mamy w domu np. piętrówkę i pościel nie jest chowana. Ta narzuta jest ładna, wysokiej, jakości i z VIOLETTĄ lubioną przez wiele dziewczynek. Z swojej strony zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Ładna.
·      Praktyczna.
·      Wysokiej, jakości.
·      Można prać w pralce.
·      Kolory nie blakną.
·      100% bawełniana.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę FARO oraz na FB.


Narzutę wz. 780 no 01 znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Piękna narzuta. To bardzo praktyczne rozwiązanie,a i w prosty sposób można zmienić wygląd pokoju dziecka bez zbędnych remontów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się cudnie 😊 jest duża świetnie wykonana

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i wygląda jak lela kołdra np na lato lub chłodniejsze dni jak dla mnie idealne a kolorki naprawde piękne w stylu chyba mojej córci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglada super :-) Faro to świetna firma

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna, szał na Violettę już chyba minął ale narzuta śliczna kolorowa no i przydatna w każdym domu

    OdpowiedzUsuń
  6. Wazne jest zecpo praniu kolory nie blakna i sa ladne mi sie podoba ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna pościel, firma Faro ma bogatą ofertę i dobrą gatunkowo gamę produktów

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna narzuta z ulubioną bohaterką, kolorystyka bardzo przyjemna, ale jakość najważniejsza❤
    Ja jestem zadowolona w produktów FARO😊😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie nnarzuty ladnie to wyglada i mozna przykryć ;) ta sie o prezentuje super i wazne ze dla corki sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubimy narzuty zwłaszcza ze 100% bawełny,są mięciutki,przytulne.tutaj widać kolory wyraziste,fajnie że nic sie nie spiera i nie mechaci..

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wygląda, super kolory, lubię ta firme

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam FARO,jakość na pierwszym miejscu,Violetta wciąż się podoba,ja też pościeli nie chowam dzieciom bo nie mam gdzie,

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna jest,duża,na pewno dobrze zakrywa całą pościel na łóżku

    OdpowiedzUsuń