środa, 29 listopada 2017

vivro.pl Perfumy MARBELLA EAU DE PARFUM LR - OPINIA

Zapraszam na opinię o perfumach MARBELLA EAU DE PARFUM LR, jakie otrzymałam od vivro.pl.



Zacznę od zapachu, który mnie dosłownie uwiódł. Dla mnie zapach różano-jaśminowy z lekką, ale dobrze wyczuwalną nutą piżma, (którego zapach kocham J), przełamany zapachem czegoś lekkiego, orzeźwiającego (niestety nie potrafię porównać z niczym znanym).

Zapach jest intensywny, doskonale wyczuwalny w całym pomieszczeniu, w którym się znajduję, ale nie jest ani duszący dla mnie ani przeszkadzający dla innych osób. Z czasem słabnie jednak użyty rano na skórę bez problemu jest wyczuwalny wieczorem i odległości kilku centymetrów. Na kurtce natomiast po 10 dniach od użycia nadal jest doskonale wyczuwalny.

Dzięki swojej intensywności i długotrwałości perfumy są bardzo wydajne. Wystarczy dwa „psiknięcia”, bez poprawek w ciągu dnia, aby zapach „był z nami” aż do nocy.

Opakowanie jest proste, a przy tym ładne. W przezroczystej buteleczce znajdziemy 50ml różowych perfum.

Tak jak wspomniałam mnie zapach perfum uwiódł, dodatkowo są bardzo wydajne i długotrwała. Z swojej strony bardzo polecam.


Zalety:
·      Śliczny zapach.
·      Długotrwały zapach.
·      Wydajne.
·      Ładna buteleczka.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę vivro.pl oraz na FB.


Perfumy MARBELLA EAU DE PARFUM LR znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Jasmin ok ale nie pizmo ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe połączenie piżma i jaśminu z pewnością też by mi przypadł do gustu

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam perfumy ale w dzisiejszych czasach gdy jest taaaki wybór dobrze wiedziec jakie kupić czy dla siebie jeśli zapach nam pasuje czy na prezent własnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pachnace zapachy. Mam od nich dla męża probke perfum

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne połączenie zapachu jaśminu i piżma.Mam od nich próbkę perfum dla kobiet

    OdpowiedzUsuń
  6. długo pachną a zapach myślę, że musi być ciekawy - lubię te kwiatowe

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja już jestem uwiedziona tym zapachem, uwielbiam takie zapachy

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię nowe nuty zapachowe,chociaż na razie staram się unikać takich intensywnych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Potwierdzam, mam 3 próbki i zapach utrzymuje się dopóki nie wypiore bluzki. Naprawdę polecam

    OdpowiedzUsuń
  10. To połączenie zapachowe pewnie i mnie urzeknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę że panie są chętne na poznanie tego flakonu

    OdpowiedzUsuń
  12. zapach idealny, uwielbiam takie nuty

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaśmin lubię ogromnie, nawet herbatka jaśminowa jest cool

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham poznawać nowe zapachy.

    OdpowiedzUsuń