poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Wydawnictwo RM Książka pt.: "Kwiaty. Kurs rysowania” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Kwiaty. Kurs rysowania”, jaką otrzymałam od wydawnictwa RM.






Na początku znajdziemy wiele cennych wskazówek odnośnie rysowania oraz kolorowania m.in. kredkami czy akwarelami.

W dalszej części znajdziemy jak narysować kwiaty krok po kroku. Każdy kwiat opisany jest w zrozumiałych punktach popartych ilustracjami. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie tylko osoba z talentem da sobie radę.

Dodatkowy plus dla Amelki (ona z książki korzysta) jest fakt, że przy każdym kwiatku jest informacja, jakie będą potrzebne przybory do jego stworzenia. Dzięki temu, że są wymienione w widocznym miejscu nie ma potrzeby szukania w tekście, co będzie niezbędne.

Amelcia stwierdziła, że książka jest rewelacyjna i dzięki niej może nauczyć się rysować kwiaty, a także poznała kilka ciekawych informacji, dzięki którym ulepszy swoje rysunki. Polecamy.


Zalety:
·      Cenne wskazówki na początku książki.
·      Każdy kwiat dokładnie opisany krok po kroku jak go narysować.
·      Punkty poparte rysunkami.
·      Informacje jakie przybory będą niezbędne do narysowania danego kwiatka.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa RM oraz na FB.

Książkę pt.: „Kwiaty. Kurs rysowania” znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Bardzo praktyczna książka dla dzieci i dorosłych

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda super i chyba by sie mojej córci spodobała

    OdpowiedzUsuń
  3. uniwersalna zarówno dla dorosłych jak i dzieci,podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czyvdala bym rade sie nauczyc ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo przydatna taka książeczka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy pomysł, można nauczyć się pięknie rysować kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy okazji rysowania ile Amelka się nauczy o kwiatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna do rysowania dziewczynki lubią kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  9. znakomita uwielbiam takie wsparcie :) z natury jestem osobą lubiącą tworzyć na papierze

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze?To nawet ja wzięłabym się za rysowanie kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja myślałam ze umiem rysować :-)

    OdpowiedzUsuń