niedziela, 16 lipca 2017

Equilibra Arganowy szampon ochronny - OPINIA

Zapraszam na opinię o arganowym szamponie ochronnym, jaki otrzymałam od firmy Equilibra.




Szampon zawiera aż 98% składników pochodzenia roślinnego. Nie zawiera PARABENÓW, WAZELINY, PEG, SLS i SLES, ALKOHOLU, SILIKONÓW, BARWNIKÓW, DODATKU SOLI, ALERGENÓW. To wszystko sprawia, że jest bezpieczny zarówno dla skóry głowy jak i włosów.

Opakowanie to plastikowa buteleczka, którą bez problemów można postawić na zakrętce. Jest bardzo wygodna w użyciu i nie ma problemu z wydobyciem szamponu, gdy jest go już malutko.

Zapach ma śliczny, osobiście kojarzy mi się z czymś pomiędzy zapachem orzechów i czekolady. Na włosach pozostaje jakiś czas po użyciu.

Po umyciu włosy są miękkie i delikatne. Nie ma problemów z ich rozczesaniem. Szampon nie doskonale nawilża jednocześnie nie powodując ich przetłuszczania. Przy regularnym stosowaniu (używany wraz z odżywką) włosy stają się wizualnie zdrowsze oraz nabierają blasku.

Moim zdaniem szampon bardzo dobry, znalazłam w nim same zalety i dlatego z przyjemnością polecam.



Zalety:
·      Śliczny zapach.
·      Nawilża, ale nie powoduje przetłuszczania włosów.
·      Wygodne opakowanie.
·      Włosy łatwo się rozczesują.
·      Włosy po umyciu miękkie i delikatne.
·      Nadaje włosom blask.
·      Przy regularnym używaniu włosy stają się wizualnie zdrowsze.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Equilibra oraz na FB.

Arganowy szampon ochronny znajdziecie TU.

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajna opinia trzeba wyprobowac szampon

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi ciekawie miąłm kilka produktó tej firmy nie narzekałąm warto poznac i szampon

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki zapach musi bys sliczny ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. włąśnie taki szampon by mi się przydał, bo po słoneczku i kąpielach w morzu mam sianko na głowie

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo śliczny zapach ma ten szampon ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba się w końcu muszę skusić bo tyle pozytywnych opinii się naczytałam że mam aż sama ochotę sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cos dla moich włosów, i bez parabenow

    OdpowiedzUsuń