sobota, 18 marca 2017

Domowa Apteczka Musujące witaminy ARKA NOEGO - OPINIA

Zapraszam na opinię o musujących witaminach ARKA NOEGO, jakie otrzymałam od Domowej Apteczki.







Witaminki są uzupełnieniem codziennej diety. Znajdziemy w nich 12 witamin, wapń oraz naturalny sok z czarnego bzu.

Przeznaczone są dla dzieci od 3 roku życia.

W smaku są dość dobre. Rozpuszczają się w ustach musując jak cukierki, co bardzo przypadło dzieciom do gustu. Lekko kwaskowe, ale nie za bardzo.

Opakowanie posiada zabezpieczenie przed dziećmi, co jest moim zdaniem bardzo praktyczne. Mamy gwarancję, że dziecko samo nie weźmie i nie przekroczy dziennej porcji.

Osobiście podaję dzieciom witaminki, szczególnie w okresie od jesieni do wiosny. Te mają w sobie dużo witamin, wapno oraz sok z bzu, a do tego są smaczne. Polecam.



Zalety:
·      12 witamin + wapń + naturalny sok z czarnego bzu.
·      Smaczne.
·      Musujące.
·      Opakowanie z zabezpieczeniem przed dziećmi.



Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Domowa Apteczka oraz na FB.


Musujące witaminy ARKA NOEGO znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. mniam szkoda że moje nie chcę wola syropy :) możźe kiedyś polubia inna formę witaminek

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mojej jeszcze nie odpowiednie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne :-) zwłaszcza że dzieci jeszcze nie potrafią połykać tabletki

    OdpowiedzUsuń
  4. Sok z bzu jest zdrowy co roku robie go na zime eweluna tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Praktycznie opakowanie dobre w smaku dla dzieci warte zakupu

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja za tabletkami to nie za bardzo woli w wersji żelek bądź do picia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ten dodatek soku z czarnego bzu i oryginalna nazwa Arka Noego

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna nazwa taka zachęta dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  9. CHYBA SPROBUJEMY

    OdpowiedzUsuń
  10. Póki co używam tranu z Domowej Apteczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne :) Dla Mikołajka mam teraz Vibovit,może musujące witaminki też się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze rok i możemy je tez brać, dla mnie bomba, dobrze wiedziec

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie bomba,:),na razie stosujemy tran i wit c :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cos dla nas. Syn uwielbia witaminki musujące chciaż ostatnio przeszliśmy na zelki dla odmiany aby nie ciągle jedne i te same. Takie ogromne możliwości wyboru są niezwykle atrakcyjne dla dziecka. Wiadomo nie zawsze chce dziecko brac co mu podajemy

    OdpowiedzUsuń
  15. może zobaczę dla syna,pewnie dobrze smakują

    OdpowiedzUsuń
  16. Super takie witaminki. Tych nie kupowałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  17. super :))jeszcze ich nie miałyśmy :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Warto witaminki podawać dzieciakom

    OdpowiedzUsuń
  19. O jakie fajne, mój Filip by oszalał na ich punkcie, bo z braniem tabletek czy syropków nie ma problemów

    OdpowiedzUsuń
  20. U nas vibovit i multisanostol od lat

    OdpowiedzUsuń