czwartek, 23 marca 2017

Ale Cacko Woda toaletowa dla niej Women’s Collection Innocent White Lilac Oriflame - OPINIA

Zapraszam na opinię o wodzie toaletowej dla niej Women’s Collection Innocent White Lilac Oriflame, jaką otrzymałam, od Ale Cacko.





Zapach śliczny. Lekko słodki, ale niemulący. Z dobrze wyczuwalnym zapachem białego bzu, z lekką nutą zapachu drzewa po deszczu (wiem dziwne skojarzenie, ale dokładnie tak mi się kojarzy). To jeden z bardzo nielicznych zapachów, które są słodkie, a mnie się podobają J.

Utrzymuje się dość długo. Gdy użyjemy go rano, jeszcze wieczorem jest wyczuwalny na skórze.

Początkowo zapach jest dość intensywny, ale nieduszący, nieprzeszkadzający. „Wchodzi” z nami do pomieszczenia rozchodząc się delikatnie po nim. Z czasem słabnie, by pod koniec dnia czuć było tylko jego lekką nutę.

Opakowanie to dość klasyczna, szklana buteleczka. Mi osobiście się podoba.

Pokochałam zapach i zdecydowanie wodę toaletową dla niej Women’s Collection Innocent White Lilac Oriflame polecam.



Zalety:
·      Piękny zapach.
·      Zapach dość długotrwały.
·      Zapach niemulący, nieduszący.
·      Klasyczna, szklana buteleczka.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  Ale Cacko oraz na FB.

Kosmetyki Oriflame znajdziecie na podstronie Oricacko.

NA STRONIE TRWAJĄ ZAPISY DO 

19 komentarzy:

  1. Woda toaletowa i trwała :-) to warta zakupu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi przypadl do gustu mualam go ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam zapach bzu czekam aż u mnie rozkwitnie bez :0 osobiście też nie lubie owocowych i słodkich zapachów ael bez uwielbiam a tez słodko pachnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze ze lubujesz w oriflame ja mam 1 perfumy dosc drogie ale super a jak pachna

    OdpowiedzUsuń
  5. Lekki zapach trwały to ja lubię takie wody toaletowe

    OdpowiedzUsuń
  6. długotrwałe zapachy to co lubię

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zapachy po deszczu,przyznam że zaciekawił mnie en opis,musi być boski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy zapach, lubie słodkawe ale nie zamulajace a ta widzę idealnie nadaje się ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Długotrwały zapach to podstawa

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego zapachu. Chętnie wyprobuje. Brzmi nieźle

    OdpowiedzUsuń
  11. to będę musiał kupić żonie na pewno się ucieszy z takiego prezentu

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno już nie miałam perfum Oriflame.Jestem ich ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodki ale nie przytłaczający,tak myślę,że przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy zapach. Lubię wody toaletowe Oriflame, a tego jeszcze nie miałam. Brzmi kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  15. ale super :)) muszę i ja ją spróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubie zapachu bzu ale wiem ze perfumy z ori sa trwale i zawsze ladnie pachna

    OdpowiedzUsuń