piątek, 10 marca 2017

Ale Cacko Tonik łagodzący Optimals do cery suchej/wrażliwej Oriflame - OPINIA

Zapraszam na opinię o toniku łagodzącym Optimals do cery suchej/wrażliwej Oriflame, jaki otrzymałam, od Ale Cacko.



Moja cera nie jest ani sucha, ani wrażliwa i dlatego testowaniem toniku zajęła się mama. Według niej tonik jest bardzo dobry. Oczyszcza skórę przygotowując ją do nałożenia kremu, nie podrażnia, neutralizuje uczucie ściągnięcia po myciu. Dodatkowo mama zauważyła, że pomaga w zagojeniu się lekkich podrażnień, zaczerwień na twarzy, które miała od źle dobranego kremu.

Tonik mieści się w dość wygodnej buteleczce z niedużym otworem, dzięki któremu nie ma problemu, że wylewa się go pół na raz.

 Ma przyjemny, delikatny zapach z dobrze wyczuwalną nutą róży.

Mamy oczekiwania spełnił i poleca.


Zalety:
·      Neutralizuje uczucie ściągnięcia skóry po myciu.
·      Oczyszcza.
·      Łagodzi podrażnienia.
·      Przyjemny, delikatny, różany zapach.
·      Ładne, wygodne opakowanie.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Ale Cacko oraz na FB.

Kosmetyki Oriflame znajdziecie na podstronie Oricacko.

NA STRONIE TRWAJĄ ZAPISY DO 

20 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie trzeba przetestowac

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam cerę suchą więc z pewnością by sie nadał dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. super kiedys używałąm toników ale dla cery trądzikowej i mieszanej potem odkryłam płyny micelarne ale ostatnio przymierzam sie do tonika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już mi się te opakowanie podoba, nadał by się ido mnie ten tonik, moja cera szczegolnie po zimie jest sucha

    OdpowiedzUsuń
  5. Opisalas zachecajaco go do uzycia

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dla mojej cery, ale brzmi niezle

    OdpowiedzUsuń
  7. BRZMI OBIECUJACO

    OdpowiedzUsuń
  8. myślę, że dobry tonik, ładne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  9. dla pań brzmi bardzo zachęcająco do wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  10. Uuuu jeszcze nie stosowałam ... ale na pewno wypróbuję jak mój się skończy ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny różowy kolor,przyjemny zapach.Po tej recenzji wezmę też dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię kosmetyki różane jednak muszą być do mojej cery tłustej.Sprawdzę czy w ofercie znajdę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Różany zapach kusi mnie do zakupu :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Opis zachęcający do zakupu, nie miałam jeszcze ale mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny produkt,zapach kuszacy

    OdpowiedzUsuń
  16. Musi ładnie pachnieć,akurat ja mam cerę mieszaną także dla mnie chyba nie byłby dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny produkt. Lubię toniki. To coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany już nie pamiętam kiedy używałam toniku, a ten wydaje się być ciekawym produktem, może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń