sobota, 21 stycznia 2017

Pościel dziecięca Kołdra w kotki - OPINIA

Zapraszam na opinię o kołdrze w kotki, jaką otrzymałam od stronki Pościel dziecięca.







Kołderka jest bardzo ładna wizualnie. Białe kociaki na szarym tle i różowy pasek minky w gwiazdki idealnie do siebie pasując, tworząc naprawdę ładną całość.

Można ją prać w pralce w z wirowaniem max 800. Prałam ją 4 razy, a jak na kołdrę to naprawdę dużo (większość osób używa poszewek, więc nie ma potrzeby prania częstego) i pozostaje jak nowa. Wypełnienie się nie ubiło, nie zsunęło się w jedno miejsce, nitki nie puściły, kolory nie zmieniły się.

Dużą zaletą kołderki jest fakt, że jest cieniutka i leciutka, a jednocześnie naprawdę ciepła. Rzadko się spotyka te dwie właściwości razem, a dokładnie taka kołderka moim zdaniem jest idealna na zimę, nie tylko dla dziecka.

Kolejnym plusem dla mnie jest fakt, że wypełnienie się nie przemieszcza. Często na początku jest ok a po miesiącu niestety już nie, szczególnie, gdy założymy poszewkę, kołdra staje się niewygodna. Specjalnie z opinią czekałam, aby sprawdzić, co będzie się działo po miesiącu i dłużej. Jestem pozytywnie zaskoczona, ponieważ wszystko jest dokładnie w tym miejscu, co na samym początku.

Moim zdaniem kołderka jest wysokiej, jakości, śliczna i praktyczna, zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Leciutka.
·      Cieplutka.
·      Wypełnienie nie przesuwa się.
·      Można prać w pralce.
·      Śliczna.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Pościel dziecięca.

26 komentarzy:

  1. Kołderka cudna synowi by się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  2. super są te kołderki i fakt ciezko o lekka a ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Najgorsze zawsze jest wypełnienie, że robi sie kopiec z jednej strony, to ta poscielka musi byc super :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna jest no i widać trwała skoro wytrzymała aż 4 prania i jest prawie jak nowa

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna, dobra zaleta to taka że w pralce prać można ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest ta kołderka. Moim synkom by się bardzo spodobała także.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bombowa świetne zestawienie kolorystyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczny wzór i kolderka wysokiej jakości, super

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna.Nie potrzeba powłoczki na nią.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale urocza :) Tylko co ja mam zrobić z moją Dominisią w śpiworku spać nie chce a pod kołderką ciągle się rozkopuje,tak samo Mikołaj ciągle leży odkryty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne koteczki :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna kołdra, a kotki i gwiazdki dodają dziewczęcego uroku

    OdpowiedzUsuń
  14. ale śliczna :) bardzo ładny wzór

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo łądna ta kołderka, najbardziej podoba mi się fakt, że można ją prać w pralce. Ja walcze z alergią na roztocza więc fakt prania jest dla mnie istotny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stanisław Marek

    Czaderska kołdra .

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tej kołderce ...Wzór uroczy

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla dzieci taka kołdra jak najbardziej jest dobrym pomysłem. Jednak ja u moich maluchów rozłożyłam kołdrę termoaktywną https://senpo.pl/koldry/koldry-termoaktywne/ aby dzieciaki porządnie się wysypiały.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa, jednak ja wolę motywy naturalne, florystyczne, dlatego zdecydowałam się na wybór czegoś w tym stylu: https://qbanamama.pl/posciel :)

    OdpowiedzUsuń