piątek, 9 września 2016

Minky4Baby Kocykownia Kocyk\kołderka - OPINIA

Zapraszam na opinię o kocyku\kołderce, jaką otrzymałam od Minky4Baby Kocykownia.





U nas służy, jako kołderka do spania i rewelacyjnie zdaje egzamin.

Wymiary 100\150, doskonale zdają egzamin dla Ksawuli, kołderka jest na tyle duża, że może się spokojnie w nią zawinąć, a ostatnio właśnie tak lubi spać.

Jest leciutka i cieniutka, dziecku nie jest pod nią gorąco, nie odkopuje się.

Jakość na najwyższym poziomie. Wypełnienie nie przesuwa się, nie ubija. Można używać śmiało bez poszewki, ponieważ w praniu nie niszczy się (prana 3 razy w pralce w 30 stopniach wygląda jak nowa). Nie pruje się, nie powstają dziury.

Wizualnie bardzo nam przypadła do gustu. Połączenie granatowego minky z łódkami na białym tle doskonale do siebie pasuje tworząc ciekawą całość.

W kołderce znalazłam dużo zalet, a ani jednej wady. Moim zdaniem jest świetna i polecam.



Zalety:
·      Lekka.
·      Wysoka jakość.
·      Można prać w pralce.
·      Ładna.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę TU.



KOCHANI MOJA OPINIA BYŁA Z WSPÓŁPRACY DOŚĆ DAWNO TEMU, TEŻ PANI MI OBIECYWAŁA PRZEDŁUŻENIE I W SUMIE PRZESTAŁA ODPISYWAĆ TAK WIĘC NIE ODPOWIADAM ZA TO CO JEST TERAZ!!!!!!!!!!!!!

41 komentarzy:

  1. Ale fajna:) właściwie fajny bo to kocyk taki podwójny :) uwielbiam takie bo właśnie mogą byc jako lekka kołderka. Sama mam podobny koc tzn dwa zwykłe koce obszyte razem tasiemką. cięzki ale fajny tyle że nie tak fajny

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolorki, piękne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna. Takie 2w1. Myślę nad zakupem

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kołderka . Już na pierwszy rzut oka widać że została porządnie uszyta . Bardzo mi się podoba to że jest delikatna i leciutka, ogrzewa ale nie powoduje ze dziecko się poci .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wszystko szyte przez ta osobę tak porządnie wygląda :/

      Usuń
    2. Aniu szkoda :/ ...Tylko widzisz cieszy mnie to ,że wstawiając swoją recenzję na blog piszesz samą prawdę ZARÓWNO ZALETY JAK I WADY DANYCH PRODUKTÓW . Takie opinie się ceni . Wiadomo jak to w życiu jest jak coś jest ręcznie szyte to wszystko też zależy od danej osoby . Od tego ile czasu na co poświęca od ilości zamówień ... Mimo wszystko dobrze jest wiedzieć ;)

      Usuń
  5. Fajnie wygląda :-) idealna na podróże w objęciach Morfeusza :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. o właśnie się zastanawiałam czy kupić mojej córce taki większy rozmiar :) mam już jedną taką kołderkę i zauważyłam że jak się kupi ciemniejszy kolor bawełny to w praniu potrafi trochę wyblaknąć :) ale łódeczki są jasne więc im to nie grozi :D hehe pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga i konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna ta kołderka, plusem jest że można prać w pralce i jest lekka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super kolorystyka i wzorek,dzieci teraz mają fajnie,jest w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny wzór, bardzo mi się podoba i co najważniejsze nie ubija się i nie przesuwa bo właśnie mamy taką poduszkę
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna kołderka - kocyk i ślicznie się prezentuje na łóżku Ksawcia

    OdpowiedzUsuń
  11. coś pięknego ! .... rewelacyjnie wygląda i się sprawdza ... więc czego chcieć więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wygląda jest lekka i wygodna do spania

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę nad kupnem nowej kołdry i poduszki dla dzieci.Nie znam strony zaglądnę tam.

    Barbara Teresa

    OdpowiedzUsuń
  14. mamy taką z jednej strony bawełna w piękne wzorki z drugiej mięciutkie minky, jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała i nie trzeba poszewki.Podoba mi się,że jest wytrzymała na pranie.Idealna byłaby dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna kołderka,kocyk i co najważniejsze mając malca w domu? że można prać w pralce!

    OdpowiedzUsuń
  17. przesliczna i przyjemna w dotyku a kolorek wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  18. Stanisław Marek
    Ja na kołderkach i kocykach się nie znam ale jako wzrokowiec widzę dwie zalety ..KOLOR I MOŻLIWOŚĆ PRANIA W PRALCE :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna kołderka, fajnie że lekka, zawsze marzyła mi się taka dla synka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam a ja bym chciała przestrzec przed tą firmą . W kocyku była zaszyta szpilkA ODŁUGOŚCI 5 cm. Naszczeście to ja sie w nią ukułam a nie dziecko.NIE POLECAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bym w takiej sytuacji nie poleciła u mnie nic takiego nie miało miejsca (Szkoda, że z anonima bo tak nikt nie weźmie na poważnie komentarza)

      Usuń
    2. Przynajmniej dostała Pani towar, ja nie mam ani towaru ani kasy!!

      Usuń
  21. Niestety nie możemy polecić sklepu Minky4baby. Zamówienie zostało złożone i zapłacone a towaru nie otrzymaliśmy do dziś. Bardzo utrudniony kontakt ze sklepem, usuwanie komentarzy z FB. Po wysłaniu odstąpienia od umowy kupna cisza. Finalnie na mamy towaru ani pieniędzy. Radzę omijać ten sklep z daleka szczegóły możemy zainteresowanym wysłać na email. Pozdrawiam Łukasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie słyszałam że się "popsuł" ja oceniałam na podstawie swoich doświadczeń wtedy obecnie nie współpracujemy już

      Usuń
    2. Do tej pory byłam bardzo zadowolona ze wszystkich zamówień od Minky4Baby do czasu aż moje zamówienie zostało źle zrealizowane. Zamówiłam poszewki na kołdrę i poduszkę + ochraniacz do łóżeczka i trzy razy powtarzałam co chcę, dostałam gotową kołderkę i poduszkę. Od razu napisałam że zaszła pomyłka.. ale na odpowiedź czekam już drugi tydzień :/ reklamacje i zwroty są im nie na rękę, lepiej olać klienta i po sprawie. Wstyd ! Tak się nie robi :( bardzo mi przykro! NIE POLECAM!!!!!

      Usuń
  22. Do tej pory byłam bardzo zadowolona ze wszystkich zamówień od Minky4Baby do czasu aż moje zamówienie zostało źle zrealizowane. Zamówiłam poszewki na kołdrę i poduszkę + ochraniacz do łóżeczka i trzy razy powtarzałam co chcę, dostałam gotową kołderkę i poduszkę. Od razu napisałam że zaszła pomyłka.. ale na odpowiedź czekam już drugi tydzień :/ reklamacje i zwroty są im nie na rękę, lepiej olać klienta i po sprawie. Wstyd ! Tak się nie robi :( bardzo mi przykro! NIE POLECAM!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem ani bez towary ani bez kasy! Nie polecam!

      Usuń
  23. Ja zostałam bez zamówienia i bez kasy.a Pani szyderczo śmieje sie w twarz! Dziewczyny uważajcie!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziewczyny kolejna osoba bez kasy bez towaru może warto coś zrobić w tym kierunku??? Ile można tak ludxi oszukiwac i naciagac

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdyby ktoś chciał przestrzec innych o tej firmie proszę się ze mną skontaktować magda2207@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla dwójki moich dzieci zamawiałam wyprawki w Minky4Baby i zawsze jakość idealna. Ostatnio dłuższy czas realizacji - ostatnio zamawiałam w marcu i czekałam tydzień. Ale warto bo w takiej cenie takiej jakości nigdzie nie widzialam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nikt nie mówi o tygodniu czekania ale o dwóch miesiącach i brak jakiej kolwiek rozmowy z tamtej strony,blokowanie wiadomości a w ostateczności braku pieniedzy i swojego zamówienia

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie polecam !!! Zamówiłam zestaw dla córeczki 18.05, miał być gotowy 4 dni później, jak udało mi się dzisiaj dowiedzieć(07.06) jeszcze nie jest. Przez ten okres czasu Pani nie odpowiadała na wiadomości i nie odbierała telefonu, chociaż była dostępna. Jeżeli zależy Wam na terminowej dostawie i dobrym kontakcie ze sprzedawcą to odradzam. Szkoda czasu i nerwów. Pani kasuje negatywne komentarze. Nie ma możliwości wystawienia negatywnej recenzji, a zamieszczane na jejstronie posty muszą zostać zaakceptowane przez admin.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo nie polecam zakupów u tej Pani. Pani uszyła śpiworek, w innych kolorach niz było ustalone i olala sprawę. Przestała odpisywać na wiadomości, wysłałam zwrot kurierem. Okłamała kuriera, że źle trafił, nie przyznała się, że to jej firma, po czym uznała że zwrotów towaru nie przyjmuje. Proszę uważać, bo ta Pani to oszustka! Oczywiście sprawę zgłoszę w następnym tygodniu do rzecznika praw ochrony konsumenta, bo tak tego nie zostawię.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy kocyk, z jednej strony tkanina minky. Ja jednak polecam koce wełniane, bardzo milutkie - http://indygosklep.pl/koce-welniane

    OdpowiedzUsuń
  31. Mój syn tez taka miał, szczerze polecam!

    OdpowiedzUsuń