sobota, 3 września 2016

Klocki drewniane B&B Klocki w skrzynce – 135 elementów – kolorowe - OPINIA

Zapraszam na opinię o klockach w skrzynce – 135 elementów – kolorowych, jakie otrzymałam od firmy Klocki drewniane B&B.






Klocki drewniane to moim zdaniem jedne z najlepszych klocków dla dzieci. Można z nich zbudować wszystko, a co za tym idzie rozwijają wyobraźnię.








Bardzo dużym plusem jest skrzyneczka dołączona do klocków. Również drewniana, solidna, posiada wygodne „dziurki”, w które idealnie mieszczą się dłonie zarówno dorosłego jak i dziecka i można ją bez problemu przenieść. Skrzyneczka świetnie zdaje egzamin do przechowywania klocków, gdy się dzieci nie bawią, daje nam gwarancję, że się nie pogubią.





Kolejna duża zaleta to fakt, że klocki nie posiadają ostrych krawędzi, są bezpieczne dla dziecka.

Klocki są bardzo wysokiej, jakości. Są pełne, nie pękają, a kolory przyciągają wzrok dziecka.

Producent sugeruje, że klocki są dla dzieci 1-3, no cóż z tym się nie zgodzę. Dużo starsze dziecko będzie się nimi doskonale bawić budując zamek dla królewny, domek czy parking dla samochodów.

Moim zdaniem są rewelacyjne, wysokiej, jakości, z fajną skrzyneczką i można z nich zbudować wszystko, o czym tylko dziecko pomyśli J. Oczywiście polecam.




Zalety:
·      Można z nich zbudować wszystko.
·      Solidne.
·      Drewniane.
·      Skrzyneczka w komplecie.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Klocki drewniane B&B oraz na FB.


Klocki w skrzynce – 135 elementów – kolorowe znajdziecie TU.

25 komentarzy:

  1. bardzo fajne klocki :)) i jeszcze nawet policja znalazłam fajną kryjówkę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) fajne kolorki:) my tez mamy drewniane klocki, moja córcia bawi sie nimi do tej pory bardzo chętnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super klocki. Kolorowe i mega kreatywnie mozna sie bawic. Do tego ta skrzyneczka. Swietnie wyglada i jest super praktyczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. skrzynka miałaby w moim mieszkaniu wiele zastosowań :) ale z tymi klockami prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super uwiebiam klocki ale mam ich dośc bo zawalają:) a taka skrzyneczka naprawde duży plus od razu bym nie marudziła że nie mam gdzie trzymać zwykle są w foliowym worku do wyrzucenia

    OdpowiedzUsuń
  6. klocki rewelacyjne, trwałe i solidne. Pobudzaja wyobraźnię i zachęcają do tworzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Super klocki. Cos dla mojego synka. Jeszcze nie mamy takich. Dobrze wiedzieć, że taka firma jest bo wcześniej nie słyszałam. Wygladaja super
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  8. pamietam z dzieciństwa ze miałam też takie podobne kllocki były kolorowe i chętnie się nimi bawiło, a ta skrzyneczka ładnie się prezentuje z tymi klockami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. FAJNY KOMPLECIK ZE SKRZYNECZKA :)

    OdpowiedzUsuń
  10. drewniane klocki powinno mieć każde dziecko, moja 7 latka i 4 latek też uwielbiają z nich budować więc też nie zgodzę się, że przeznaczone są dla dzieci 1-3 lat

    OdpowiedzUsuń
  11. drewniane klocki są dość fajne, aczkolwiek widzę trochę małych elementów to z kupnem poczekamy z 6 miesięcy póki Kubuś odzwyczai się brać zabawki do buzi

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdy patrzę na te drewniane klocki od razu przypomina mi się moje dzieciństwo :) .
    Zarówno klocki jak i skrzynia które recenzujesz wyglądają na bardzo solidne . Podoba mi się ,że klocki są kolorowe co dodatkowo zachęci dziecko do zabawy . Kolejny plus jak dla mnie to skrzynia . W sklepach można kupić wiele różnorodnych klocków , które zazwyczaj są albo w niepraktycznych workach , które bardzo szybko się drą albo w plastikowych pudełkach , które jak wiemy "my rodzice " nie wytrzymują zbyt długo . Drewniana skrzynia B&B , która jest w komplecie to genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stanisław Marek

    Jak to mówią moje dzieci "Drewniane zabawki są najlepsiejsze "
    Te od B&B kuszą do kupna już po samym opisie . Zaokrąglone krawędzie , które chronią przed urazem , mocne barwy a do tego sentyment do drewnianych zabawek .Skrzynia to taka wisienka nad torcie :)
    JAK DLA MNIE KLOCKI OD B&B TO ZABAWKA NA 6 +

    OdpowiedzUsuń
  14. Klocki drewniane,najlepsze,najtrwalsze,dla małych i dużych naszych dzieciaczków.Również posiadamy,często układamy,jak dla nas niezawodne w każdym wieku nawet dla dorosłych..

    OdpowiedzUsuń
  15. Eeee no rewelacja :) świetne klocuszki ... mamy też 1 kubełek i często się nimi razem bawimy ... sporo kombinacji i zastosowań rozwijających wyobraźnie .... jesteśmy na TAK !

    OdpowiedzUsuń
  16. super :) drewnianych jeszcze nie mamy a i skrzyneczka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Drewniane klocki są najlepsze.Przymierzam się do zakupu takich bo mamy plastikowe.Takie przetrwają wiele i będą służyły moim dwóm dzieciaczkom :)

    OdpowiedzUsuń
  18. klocków nigdy za dużo drewniana skrzynka sprawi,że się nie pogubią i bedzie porządek

    OdpowiedzUsuń
  19. Takich jeszcze dla dzieci nie mam.

    Barbara Teresa

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiamy drewniane klocki, są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  21. Klocki prezentują się super i można wiele z nich zbudować .Opinia superowo napisana jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  22. Halina Por

    Drewniane klocki to dzieciństwo ...To wspomnienia i wiele wiele więcej
    Jestem zachwycona ilością , kolorami i skrzynią . Bardzo fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń