piątek, 1 lipca 2016

Pharmatheiss Cosmetics Polska Thermal plus - OPINIA

Zapraszam na opinię o Thermal plus, jaką otrzymałam od firmy Pharmatheiss Cosmetics Polska.





Woda termalna mieści się w wygodnym opakowaniu z rozpylaczem.

Po naciśnięciu dozownika w odpowiedniej odległości na naszej twarzy pojawia się lekka mgiełka, która daje natychmiastowe uczucie ochłodzenia. Po chwili się wchłania, nie ma potrzeby osuszania twarzy.

Woda zawiera aloes, pantenol oraz kwas hialuronowy, dzięki którym doskonale łagodzi delikatne podrażnienia, nawilża oraz pielęgnuję skórę.

Ma bardzo przyjemny, kremowy zapach.

Jest dość wydajna, jedno naciśnięcie dozownika wystarczy, aby efekt odświeżenia był na całej twarzy (używam z zamkniętymi oczami na przód twarzy).

Thermal plus bardzo polubiła, szczególnie w upalne dni doskonale zdaje egzamin. Polecam.


Zalety:
·      Orzeźwia.
·      Nawilża.
·      Łagodzi podrażnienia.
·      Wygodna aplikacja.
·      Wydajna.
·      Ładny, kremowy zapach.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Pharmatheiss Cosmetics Polska oraz na FB.

18 komentarzy:

  1. Musi byc swietny ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Plus za aloes,wydajność i przyjemny zapach :) Idealny produkt na łagodzenie podrażnienia,dla mnie super...

    OdpowiedzUsuń
  3. :0 gdzies słyszałam o wodzie termalnej włąśie do odświeżania :) teraz wiem gdzie poszukać

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używalam takich wód.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  5. na upalne dni idealne orzeżwienie

    OdpowiedzUsuń
  6. o wodzie termalnej już kiedyś słyszałem ciekawa sprawa

    OdpowiedzUsuń
  7. kremowy zapach bardzo śliczny, musi być świetny

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmm ciekawe ... fajnie, że Ci przypasiło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musi być świetna orzeźwia nas i przy okazji nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sprawa ... miałam go kiedyś i również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawy i zachęcający

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam wody termalnej

    OdpowiedzUsuń
  13. Brzmi ciekawie, nigdy nie miałam takiego cuda.

    OdpowiedzUsuń
  14. Stanisław Marek

    Zapach musi być super

    OdpowiedzUsuń