niedziela, 5 czerwca 2016

OEPAROL Krem Stimulance 40+ - OPINIA

Zapraszam na opinię o kremie Stimulance 40+ OEPAROL, jaki otrzymałam od firmy OEPAROL.





Krem do testów otrzymałam mama, która posiada skórę mieszaną. Krem stosuje regularnie od 2 tygodni i jest bardzo zadowolona z efektów. Nakładany codziennie wieczorem sprawia, że rano skóra jest wypoczęta, doskonale ją nawilża a tzw. Kurze łapki stały się zdecydowanie płytsze, mniej widoczne.

Opakowanie kremu jest bardzo ładne, nie duże, okrągłe. Mam mówi, że ładnie się jej prezentuje na półce z kosmetykami, a przy tym jest praktyczne w używaniu.

Krem ma lekką konsystencję, łatwo się aplikuje i nie pozostawia na skórze żadnej nieprzyjemnej warstwy. Jest bardzo wydajny, wystarczy odrobina, aby wystarczyło na całą twarz.

Jest delikatny dla skóry, nie uczula nie powoduje szczypania po aplikacji, co u mamy jest dość częste przy kremach na noc.

Mama uważa, że jest bardzo dobry i poleca.



Zalety:
·      Nawilża.
·      Spłyca i zmniejsza widoczność kurzych łapek.
·      Wydajny.
·      Lekka konsystencja.
·      Ładne opakowanie.
·      Nie pozostawia żadnej nieprzyjemnej warstwy na skórze.
·      Nie uczula.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Oeparol

21 komentarzy:

  1. Oj przyda się na przyszłośc wiedzieć co kupic za pare lat :) bedzie juz 40+

    OdpowiedzUsuń
  2. zapewne fajny kremik choć póki co za młoda jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. do 40 jeszcze 5 lat,ale kto wie może szybciej będę potrzebowała takiego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prźyda sie za pare lat ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurze łapki :-) a kyszzzz :-) fajnie że jest taki krem

    OdpowiedzUsuń
  6. A jakie fajne opakowanie ... zaciekawił mnie ... może kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same plusy i bardzo ciekawe opakowanie takie inne nie spotykane.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prezentuje się ale to coś dla mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy kremik, i do tego same plusy wart uwagi

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne subtelne opakowanie, a jak do tego dobry krem to kobiety zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze nie dla mnie, ale na przyszłość będę brała go pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no dla mnie też jeszcze nie ale każdą opinię rozważę jak już będę potrzebować

    OdpowiedzUsuń
  13. kOLEJNY GENIALNY PRODUKT - Aniu dziękuję za tak szczegółowy opis ..W drogeriach i w aptekach tego jest tyle że nie wiadomo co wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. krem dla kobiet po 40-stce będzie idealny sprawdzał się

    OdpowiedzUsuń
  15. mają bardzo fajne kremy i kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  16. Stanisław Marek

    Nie znam się na kosmetykach ale Pani opinia jest zachęcająca . Z chęcią bym kupił taki żonie do przetestowania

    OdpowiedzUsuń