środa, 15 czerwca 2016

Eveline Cosmetics Balsam regenerująco-kojący kwitnąca wiśnia - OPINIA

Zapraszam na opinię o balsamie regenerująco-kojącym kwitnąca wiśnia, jak otrzymałam od Eveline Cosmetics.




Zacznę od zapachu, który zdecydowanie pokochałam. Jest słodkawy, ale nie mdły, intensywnie wiśniowy. Na skórze pozostaje jeszcze długo po aplikacji.

Konsystencję ma lekką, bardzo dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Na skórze nie pozostaje żadna tłusta nieprzyjemna warstwa.

Doskonale nadaję się po goleniu, gdy mamy podrażnioną skórę. Szybko koi podrażnienia, doskonale i na długo nawilża skórę. Po aplikacji mamy uczucie delikatnego chłodu, które jest bardzo przyjemne.

Balsam jest bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość na aplikację dość dużej powierzchni ciała.


Zalety:
·      Cudowny zapach.
·      Łagodzi podrażnienia.
·      Nawilża.
·      Wydajny.
·      Szybko się wchłania.
·      Nie pozostawia tłustej warstwy.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Eveline Cosmetics.

21 komentarzy:

  1. Brzmi zachęcająco :) kwitnąca wiśnia :) mieszkam na wsi pełno w okolicy wiśni a ja szczerze nie kojarzę jak pachnie kwitnąca wiśnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiśniowy zapach achhh i ja z chęcią bym przetestowala

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi obłędnie pachnieć a ja uwielbiam takie pachnące kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. balsam,który spełni oczekiwania wszystkich kobiet

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny również polecam i często do nich wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. musi byc dobry ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze że szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To musi być nieziemski zapach :) Balsam idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Firma sprawdzona,musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię kosmetyki Eveline :) są na prawdę dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydalby mi się taki na podrażnienia.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj! Bardzo dziękujemy, że zechciałaś zaprezentować opinię o balsamie swoim czytelnikom. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa opinia o balsamie regenerująco-kojącym kwitnąca wiśnia

    OdpowiedzUsuń
  15. opinia mnie uwodzi, a co dopiero zapach

    OdpowiedzUsuń
  16. Kwitnąca wiśnia musi mieć piękny aromat :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię kosmetyki Eveline, ale tego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  18. Stanisław Marek

    Kwitnąca wiśnia . Moja żona lubi takie zapachy

    OdpowiedzUsuń