niedziela, 6 marca 2016

Muzeum Mydła / Obwoźna Pracownia Mydła Mydło Kawowo-kakaowo-kurkumowe - OPINIA

Zapraszam na opinię o mydle kawowo-kakaowo-kurkumowym, jakie otrzymałam od Muzeum Mydła.



W składzie mydełka znajdziemy oliwę z oliwek, olej kokosowy, mleko kozie, olejek eteryczny.

Mydełko posiada drobinki kawy, które doskonale, a jednocześnie nie za mocno usuwają martwy naskórek.

Ma właściwości nawilżające, przy mojej skórze normalnej nie mam potrzeby dodatkowego nawilżania.

Nie robi się „papkowate” oczywiście pod warunkiem, że nie zostawimy go w wodzie na dłuższy czas. Dla mnie to bardzo duża zaleta.

Zapach ma delikatny, przyjemny z lekką kawową nutą.

Bardzo polubiłam mydełko i polecam.









Zalety:
·      Nie robi się „papkowate”.
·      Nawilża.
·      Złuszcza martwy naskórek.
·      Przyjemny zapach.







Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Muzeum Mydła / Obwoźna Pracownia Mydła oraz na FB.

21 komentarzy:

  1. Wygląda jak mounte 😊 a zapach musi być rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  2. To musi być rewelacyjne połączenie składników mydła.Wydaje się ono "smakowite" dla naszego ciała.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie wygląda takie łaciate i pewnie - sądząc z opisu mojej skórze by się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda fajnie takie inne niż wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale laciate wygląda jak pyszna czekolada.Z chęcią bym wyprobowala.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehehe łaciate jak krówka :D wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe mydło takiego jeszcze nie widziałem

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wypróbuję i ciekawie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. mydlo z kawa tego niewidzialam napewno musi byc super ja go chce Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś żona wygrała mydło kawowe i zapach Jego pobudzał cały dzień. To prezentowane mydło też wygląda bardzo zachęcająco do zakupu a czytając walory to chce się je mieć.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak kawowe to musi być boskie, dla mnie zapach kawy to piękny zapach

    OdpowiedzUsuń
  12. Z takim mydełkiem kąpiel musi być boska :) Raj dla duszy i cała

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie się prezentuje, zapach kawy ozywi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny skład, bardzo lubię takie mydełka.

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjny skład :) i bardzo ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo super. Rewelacja cos dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam podobne i nawet jak stoi długo w wodzie to tak szybko się nie rozmaka Bardzo dobre.Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  18. mydełko wydaję sie być super, choć ja osobiście mało takich używam. Pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń