sobota, 6 lutego 2016

Perfumik.pl Perfumy INSPIRACJA ZAPACHEM: YVES SAINT LAURENT* PARISIENNE* - OPINIA

Zapraszam na opinię o perfumach INSPIRACJA ZAPACHEM: YVES SAINT LAURENT* PARISIENNE*, jakie otrzymałam od Perfumik.pl.





Najpierw trochę teorii:
Typ: kwiatowo - drzewno - piżmowy
Nuty zapachowe: akord winylu, żurawina, jeżyna, róża damasceńska, fiołek, peonia, paczula, wetiwer, drzewo sandałowe, piżmo.

Moim zdaniem najlepiej wyczuwalny jest fiołek, jeżyna, róża i lekka nuta piżma, co tworzy bardzo ciekawy efekt.

Zapach jest lekko słodki, ale niemulący, zmysłowy, płomienny. Mnie bardzo przypadł do gustu, mimo, że zazwyczaj sceptycznie podchodzę do słodkich zapachów, (chociaż niektóre mi się podobają J).


Opakowanie to nieduża, zgrabna buteleczka, która doskonale mieści się w każdej torebce a tym sposobem zawsze możemy mieć je przy sobie.

Trwałość zapachu jest zadowalająca, szczególnie, jeśli spojrzymy na ich bardzo atrakcyjną cenę. Są dobrze wyczuwalne parę godzin, a później wystarczy jedno użycie i zapach znów do nas powraca.

Według mnie mają ładny zapach, wygodne opakowanie i bardzo atrakcyjną cenę. Polecam.














Zalety:
·                  Ładny zapach.
·                  Atrakcyjna cena.
·      Dość trwałe.
·      Opakowanie niedużych rozmiarów.







Wady:
BRAK









Moja ocena – 10\10






Serdecznie zapraszam na stronę  Perfumik.pl oraz na FB.


Perfumy inspirowane zapachem: YVES SAINT LAURENT* PARISIENNE* znajdziecie TU

22 komentarze:

  1. przecudne mają perfumki, są bardzo zapachy piękne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne,ich perfumetki zniewalają zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super choć nie przepadam za słodkimi :) ale moje ulubione perfumki w takiej buteleczce to co innego :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne poręczne,z tego co pamiętam to już kolejna do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam perfumy a oni mają super

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam perfumy a oni mają super

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam perfumy ktore sa trwałe

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne i trwale śuper sprawa

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam małe perfumetki-są dyskretne.Ciekawe czy przypadłby mi do gustu ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  10. ja lubię słodkie zapachy perfum więc pewnie przypadły by mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego zapachu. Uwielbiam male opakowania

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach jak najbardziej dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie polaczenie zapachowe

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam się Wam, że mam takie małe perfumy w samochodzie :) I zawsze jak w pogody deszczowe jedziemy całą rodziną na wyprawę, co po powrocie, by nie pozostał zapach piesków psikam i powiem że lepiej działają niż jakikolwiek odświeżacz samochodowy :)
    Ale oczywiście i żona ma taki mały zestaw w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak przeczytałam że piżmo to już kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fiołek, róża :)) oooo i widzę, że nie tylko ja uwielbiam piżmo :) które sprawia, że perfumy dosyć, że ładnie pachną to i są trwałe. Małe opakowanie zawsze można mieć przy sobie i w razie czego się odświeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna kompozycja :) i rozmiar idealny do torebki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie perfumetki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zapach wydaje sie ciekawy chociaż trudno mi sobie go wyobrazić

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam zapach fiolka i jezyny. perfumy muszą mega pachnieć mmmm

    OdpowiedzUsuń