piątek, 19 lutego 2016

Optima PLUS Naturalny olejek świerkowy - OPINIA

Zapraszam na opinię o naturalnym olejku świerkowym, jaki otrzymałam od firmy Optima PLUS.






Olejek ma dość szerokie zastosowanie. Doskonale sprawdza się podczas przeziębienia i stanach podgorączkowych, a także w infekcjach górnych dróg oddechowych. Pomaga złagodzić objawy m.in. katar, kaszel, ból mięśni, a także głowy (ten ból od przeziębienia).

Używam go także, gdy potrzebuje relaksu, wyciszenia, ponieważ ma działanie uspokajające i kojące. Po kąpieli z kilka kroplami olejku czuję się zupełnie inaczej, odstresowana, wyciszona, gotowa do snu, a zasypianie nie sprawia większego problemu.

Olejek mieści się w wygodnym opakowaniu z kroplomierzem. Buteleczka jest nieduża i szklana. Kropelki lecą dość wolno, jeśli nie robimy tego agresywnie.

Zapach ma bardzo intensywny, świerkowy, ale z domieszką czegoś innego i mnie niestety nie przypadł do gustu.

Olejek ma świetne działanie, a zapach cóż trzeba przeżyć, po za tym to, że mnie nie przypadł do gustu nie znaczy, że Wam się nie spodoba J. Polecam.




Zalety:
·      Działa uspakajająco.
·      Pomocny przy przeziębieniu.
·      Łagodzi kaszel i katar.
·      Wygodne opakowanie.








Wady:
Mnie trochę odpowiada zapach.





Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Optima PLUS oraz na 


Naturalny olejek świerkowy znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Ja mam w planach zamówic melisowy i świerkowy właśnie szkoda że nie mają waniliowego bo odstrasza komary a to zawsze naturalna rzecz niż chemiczne środki

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWIERK -UWIELBIAM TEN ZAPACH,KOJARZY MI SIĘ Z LASEM,ACH SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja i tak bym robiła to agresywnie ehhe :) hmmm nie za bardzo rozumiem wady ? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejek do zadań specjalnych, przyznam, że przydał by się w sezonie grypowym

    OdpowiedzUsuń
  5. PRZYDAŁBY MI SIĘ TERAZ, BY MOIM PRZEZIĘBIENIU, ALE JAK ŚWIERKOWY TO MUSI MIEĆ NIEZŁY ZAPACH :))

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniale sa takie olejki lubie taki zapach chetnie zakupie rozne zapachy lubhe gdy pachnie w domu lasem Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. zapach grzybobrania :) działając uspokajająco i na przeziębienie :) Bardzo fajny ten olejek

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa tego olejku, zwłaszcza, że sezon grypowy uważam za otwarty :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tego typu olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię zapach swierku pod warunkiem ze nie jest mocny

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam,że olejek świerkowy ma tyle zastosowań i takie szerokie działanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. do żadnych olejków nie jestem przekonany

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam taki olejek jest super, polecam. Pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie oleju maja Moje poparcie większe niż leki i ufam im

    OdpowiedzUsuń