środa, 6 stycznia 2016

Perfumik.pl Perfumy INSPIRACJA ZAPACHEM: LACOSTE* TOUCH OF SPRING* - OPINIA

Zapraszam na opinię o perfumach inspirowanych zapachem LACOSTE* Touch Of Spring*, jakie otrzymałam od Perfumik.pl.






Zapach zawiera nuty kwiatu pigwowca, akordy wodne, lilii wodnej z Amazonii, osmantusa, funkii, malwy, drzewa sandałowego i piżma. Z początku dobrze wyczuwalne jest drzewo sandałowe z lekką, cytrusową nutą, po chwili przechodzi w zapach piżma, który osobiście uwielbiam.

Perfumy mieszczą się w niedużej, szklanej buteleczce, którą bez problemu można zabrać wszędzie z sobą.

Ich trwałość jest moim zdaniem adekwatna do ceny. Utrzymują się parę godzin, później wystarczy jeden „psik” by ponownie zaczęły się unosić z skóry. Biorąc pod uwagę cenę jest to długość jak naj bardziej satysfakcjonująca.

Moim zdaniem są o ładnym zapachu, dobre i tanie. Polecam.






Zalety:
·      Ładny zapach.
·      Utrzymują się parę godzin na skórze.
·      Nieduża buteleczka którą zawsze można mieć przy sobie.







Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę  Perfumik.pl oraz na FB.


Perfumy inspirowane zapachem LACOSTE* Touch Of Spring* znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. Mialam raz taką perfumetkę Lacoste i tak pięknie pachniała ale zapomniałam ktora dokladnie to byla wersja Super zapach

    OdpowiedzUsuń
  2. Sa swietne male i pieknie pachna

    OdpowiedzUsuń
  3. super musze sobie sprawić tak zachwalacie

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie perfumetki są bardzo poręczne i wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tego zapachu,ale po opinii chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapach drzewa sandałowego i piżma to już największa dla mnie zachęta :) Gdyż to powoduje, iż na ciele utrzymuje się zapach dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie czyta się opinię co kobiety lubią :) zwłaszcza, że i w opinii znajdę moją żonę :) Dzień Kobiet niebawem i prezent jak znalazł :)
    a opis zapach brzmi bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda kobieta lubi ładnie pachnieć,w ten sposób przyciąga do siebie Mężczyzn.Przyznaję nie miałam okazji poznać tego zapachu,jestem jak najbardziej za...

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Lacoste co prawda wole pink ale te też są fajne

    OdpowiedzUsuń
  10. myślę, że pięknie pachną

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny zapach o ile jest taki jak oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogę sobie jedynie wyobrazić jaki to jest boski zapach.Lubię właśnie tego typu perfumy,które mnie nie duszą.Jestem bardzo chętna je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wiosenny zapach czyli świeży pobudzający,powinien spodobać się każdej kobiecie

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego zapachu, ale uwielbiam lilię wodną,więc muszą być ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie perfumetki są bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam zapach piżma i wszystkie perfumy z jego zawartością . pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  17. super, chociaż według mnie na tyle małe że kobieta ich w torebce nie znajdzie :P
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń