wtorek, 5 stycznia 2016

Betula Kosmetyki naturalne ECO COSMETICS KREM DO TWARZY DLA DZIECI I NIEMOWLĄT - OPINIA

Zapraszam na opinię o kremie do twarzy dla dzieci i niemowląt ECO COSMETICS, jaki otrzymałam od sklepu Betula Kosmetyki naturalne.






Krem ma działanie kojące oraz ochronne. Doskonale zdaje egzamin podczas wietrznej pogody, a także, gdy na buzi są podrażnienia czy potówki.

Jest w 100% naturalny, bez zbędnej chemii, bez syntetycznych barwników, środków zapachowych i konserwujących, bez PEG i parabenów, bez nanotechnologii, bez GMO, bez parafin, silikonów i innych pochodnych ropy naftowej. To sprawia, że jest bezpieczny nawet dla bardzo delikatnej skóry maleństwa.

Konsystencję ma lekką, dobrze się aplikuje i już po chwili jest całkowicie wchłonięty. Na skórze nie pozostawia żadnych nieprzyjemnych warstw. Jest bardzo wydajny.

Zapach ma delikatny, dość ładny, porównałabym go z zapachem rokitnika. Na skórze pozostaje dłuższą chwilę po aplikacji.

Opakowanie jest dość ładne i bardzo praktyczne, a to za sprawą dozownika, który po naciśnięciu dozuje idealną ilość kremu na jedną aplikacje.

Bezpieczny i skuteczny, moim zdaniem bez wad i dlatego polecam.







Zalety:
·      Delikatny dla skóry.
·      W 100% naturalny.
·      Lekka konsystencja.
·      Łatwa aplikacja.
·      Wygodne opakowanie.
·      Łagodzi podrażnienia.
·      Przyjemny zapach.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Betula Kosmetyki naturalne oraz na FB.


ECO COSMETICS KREM DO TWARZY DLA DZIECI I NIEMOWLĄT znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. Dobrze wiedzieć choć ja jakoś nie stosuje kremów u dzieci choć powinnam

    OdpowiedzUsuń
  2. o to cos w sam raz dla mojej Oliwki musze koniecznie wyprobowac i bardzo podoba mi sie opakowanie kremu bardzo praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. na mroźną pogodę na pewno by się nam taki przydał, duży plus za dozownik - uwielbiam kosmetyki z dozownikami

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny krem do buziek moich dzieciaczków.Super,ze mogę używać go również dla córci nie muszę kupować osobnego kremu dla niej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naturalne kosmetyki zawsze najlepsze Tej firmy nie znałam Zaraz zajrzę na fb

    OdpowiedzUsuń
  6. Chetnie zajrze do nich na stronke mam w planach zakup kremu a po opini chetnie skorzystam z tego

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne dla moich dzieciaków byłoby super

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli bez zbędnej chemii to jak dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wrażliwą cerę i często sięgam po produkty dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze go kupic synkowi. Fajnie, ze ma dozownik. Chętnie wypróbujemy.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  11. ja patrzę na skład krem jest naturalny czyli bedzie bezpieczny dla moich dzieci

    OdpowiedzUsuń
  12. warto zaopatrzyć się w ów krem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam takie zboczenie,że jak bardzo coś mnie zaciekawi to patrzę na cenę i co znalazłam ?
    100% kosmetyk wegański i nie testowany na zwierzętach!
    takie produkty się ceni i powiem szczerze, że warte swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealny krem dla mnie. Bo zawsze jak smaruje Tosię przed wyjściem na dwór to wyciskam krem, albo za mało, albo wręcz za dużo a tu mamy dozownik, który odpowiednią dawkę nam daje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy, można go używać już od urodzenia?

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny, naturalny i bezpieczny, coś dla każdego dzieciaczka
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  17. moja Agatka używa w sumie ziajki, ale widzę, że ciekawy jest ten krem

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie jakiś czas temu miałam problem z kremem dla mojego malucha. Bałam się jakiś wybrać żeby był dobry. Jednak skoro ty polecasz ten krem to chętnie go spróbujemy

    OdpowiedzUsuń