poniedziałek, 28 grudnia 2015

BingoSpa Sól z Morza Martwego - OPINIA


Zapraszam na opinię o soli z Morza Martwego, jaką otrzymałam od firmy BingoSpa.



Sól mieści się srebrnej torebce z zamknięciem wielorazowego użytku.

Jest bezzapachowa, czyli może ją używać każdy, także osoby, które nie lubią pachnących kąpieli.

Rozpuszcza się całkowicie, co dla mnie jest niezwykle ważne, chyba nikt nie lubi kąpieli z drobinkami uwierającymi tam gdzie nie trzeba.

Sól z Morza Martwego ma wiele zastosowań.  Tu mamy jej 100% bez zbędnych dodatków. U mnie testowana była w dwóch kierunkach – do łagodzenia AZS oraz przez osobę po 90 roku życia by złagodzić stres, zmęczenie, osłabienie, bóle mięśni. W obu przypadkach zdała egzamin świetnie. Dziadek mówi, że czuje się dużo lepiej, a mięśnie nie dokuczają tak bardzo, natomiast skóra synka jest w lepszym stanie, rzadziej tworzą się otwarte rany.


Moim zdaniem sól jest bardzo dobra i polecam.







Zalety:
·      Całkowicie się rozpuszcza.
·      100% sól z Morza Martwego.
·      Pomaga łagodzić AZS.
·      Świetnie zdaje egzamin u osób starszych, zmęczonych, z bólami mięśni.
·      Opakowanie z zamykaniem wielorazowego użytku.







Wady:
BRAK







Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę BingoSpa oraz na FB.


Sól z Morza Martwego znajdziecie  TU.

23 komentarze:

  1. Oj nie wiedziałam że ma takie też przeznaczenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. znam ten ból :( aczkolwiek od momentu kiedy mam wannę z opcją prysznica to i tak częściej stosuje prysznic :) Przy dzieciach to szybsza opcja.

      Usuń
    2. Bo tak to właśnie jest ma się wannę chce się kabinę z prysznicem .Ma się kabinę ,chce się wannę :).

      Usuń
  3. Musi byc super chce ja a wanne mam

    OdpowiedzUsuń
  4. Znów produkt dla mnie :) Stres to przekleństwo :( warto spróbować. Ale powiem szczerze,że Morze Martwe ma wiele pozytywnych zastosowań :) Najpierw jednak zakosztuje soli, a gdy wygram w totka odwiedzę to cudowne miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) myślę, że warto wypróbować taką sól :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cenię kosmetyki tej firmy i sole do kąpieli bardzo lubię, warte wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę,że sól wiele dobrego robi dla naszej skóry.Myślę,ze się pokuszę na kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też niestety nie mam wanny a po takiej opinii żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. musi byc rewelacyjna chetnie wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  10. super sprawa, zwlaszcza dla meza który cierpi na AZS

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wypróbuję
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  12. sól do kąpieli dla dorosłego i dla dziecka warto spróbować takiej kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  13. Warto wypróbować, zwłaszcza, że bóle mięśni w dzisiejszym szybkim świecie to nie rzadkość

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa propozycja na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super, nie wiedziałam o wszystkich właściwościach tych soli, teraz na pewno wypróbuje. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzę o wannie i o tej soli <3
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używam soli do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja rzadko używam soli do kąpieli ale myślę że fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  19. nie mam niestety u siebie wanny

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety, mam prysznic... Monika P.

    OdpowiedzUsuń