środa, 16 grudnia 2015

BingoSpa Polska Mydło do stóp ze skłonnościami do pocenia - OPINIA



Zapraszam na opinię o mydle do stóp ze skłonnościami do pocenia, jakie otrzymałam od firmy BingoSpa.



Stopy pocą się każdemu, z różnym nasileniem, w różnych sytuacjach, ale każdy, choć kilka razy poznał to mało przyjemne uczucie. Moje niestety pocą się częściej niż bym chciała, szczególnie letnią porą. Mydło ma m.in. za zadanie zapobieganie pękaniu naskórka między palcami stóp i moim zdaniem doskonale to robi.

Odkąd używam mydła, czyli od około dwóch miesięcy stopy się mniej pocą, gdy ściągam buty i skarpetki nie mam pomarszczonej skóry jak po kąpieli, stały się miłe w dotyku. Moim zdaniem efekt wspaniały.


Mydło mieści się w plastikowym opakowaniu z dozownikiem, jest bardzo wygodne w użyciu.

Zapach ma intensywny, miętowy, dość długo wyczuwalny na stopach.

Moim zdaniem mydło jest świetne i polecam.







Zalety:
·      Skuteczne.
·      Ładny, intensywny zapach mięty.
·      Opakowanie z dozownikiem.








Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę BingoSpa Polska oraz na FB.


Mydło do stóp ze skłonnościami do pocenia znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. Super mydełko przydałoby się mojemu mężulkowi i synkowi trochę też

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie mydła z dozownikiem są dla nas najlepsze,łatwe w użytkowaniu nawet dla najmłodszych i można stale dolewać nowe mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj cos dla mnie idealnie trafione

    OdpowiedzUsuń
  4. mydło do stóp cos moze byc dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie ze sie sprawdzil przydalby sie dla nas taki

    OdpowiedzUsuń
  6. OO coś dla prawie każdego faceta i większości kobiet :) w każdym domu pewnie by się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o to coś dla nas szczególnie po zimie

    OdpowiedzUsuń
  8. o to coś dla nas szczególnie po zimie

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze fajny, warto dbać o stopy, bo nie ma nic gorszego jak wyciągnie sie nogę z buta a tu .. brzydki zapach

    OdpowiedzUsuń
  10. u nas tez by znalazlo super zastosowanie no coz niemozna miec wszystkiego Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio była recenzja o mydle do dłoni teraz mamy nogi. Powiem,że firma ma bardzo fajne pomysły na biznes a co za tym idzie doskonałe -jak widać po opinii. Warto zaopatrzyć się w takie mydło zwłaszcza, że w obecnym obuwiu mamy rzadko "cyrkulację" powietrza

    OdpowiedzUsuń
  12. Mydło do stóp tego jeszcze nie widziałam.Trzeba przyznać,że każdy z nas mniej czy więcej ale potrzebuje tego typu kosmetyków.Warto pomyśleć nad nim :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam dużo dobrego o kosmetykach BingoSpa a jeszcze żadnego nie miałam okazji przetestować, myślę, że ten doskonale by się sprawdził na zapocone stopy mojego mężulka ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. o to coś dla mnie mam dość problem z potliwością stóp nie tylko latem wypróbuję mydełka

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne i bardzo przydatne to mydełko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kosmetyki BingoSpa dlatego wierze, że mydło musi byc rewelacyjne, muszę je osobiście wypróbować. pozdrawiam KAsia MAszkowska

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie,że są takie recenzję bo i panowie moga wreszcie poznać taki produkt i zastosować .Ale i panią też polecam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tam nie mam problemów z poceniem stóp, więc pewnie by się nie przydał
    Alicja Biernat

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś dla mnie
    mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  20. Coś dla męża :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń