sobota, 28 listopada 2015

Lolita Accessories Bransoletka rzemykowa - OPINIA

Zapraszam na opinię o bransoletce rzemykowej, jaką otrzymałam od Lolita Accessories.




Bransoletka składa się z trzech rzemyków, środkowy grubszy a po bokach cieńsze. Na rzemykach znajdziemy malutkie, świecące ozdoby, a na środkowym dodatkowo 3 kule – dwie w kolorze złota oraz jedną białą z diamencikami.

Jest bardzo solidna, rzemyki nie rozrywają się, ozdoby nie odpadają, metalowe części zapięcia nie odginają się, nie odpina się.

Bransoletka posiada regulowane zapięcie, co sprawia, że dopasujemy ją do ręki różnej grubości.

Wizualnie mnie się podoba. Świetnie pasuje, na co dzień. Polecam.











Zalety:
·      Ładna.
·      Solidna.
·      Doskonała, na co dzień.
·      Regulowane zapięcie.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Lolita Accessories oraz na FB.

18 komentarzy:

  1. Ładna i fajnie, że jest regulowana bo jak ktoś ma szczupla reke to jest to trochę problem jak jest za luzno i lata.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już nie raz różną biżuterię od Lolita Accessories i za każdym razem jest ona fantastyczna,dobrze wykonana i śmiało można używać do różnych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczny wzór, lubię róż, a do tego bardzo skromna i delikatna. sliczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna :) ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna i do tego ten kolorek zakochałam się

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piekna chyba sie zakochalam, cudownie sie prezentuje i ten kolor sliczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. łądna bransoletka widać że solidnie zrobiona i spodoba się młodym jak i nieco starszym dziewczynom

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie rewelacja i regulacja duży plus bo tak jak w moim przypadku mam szczupłą rękę i takie bransoletki bez niej u mnie nie zdają egzaminu.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna i jeszcze mój kolor, ja to taka mała sroczka, musi błyszczeć i być piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie się prezentuje, ale jakoś nie przepadam. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczna :) Sama pamiętam te czasy, jak nosiłam podobne (ale brzydsze) bransoletki czy wisiorki :) A teraz takie cuda :)
    kurcze moja córeczka lubu świecidełka i już wiem ile będę na takie cuda wydawać

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka ona jest cudna piekna i ten kolorek sliczny i masz racje wszedzie pasuje Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  13. Bradzo ładna, bardzo fajnie że jest regulowana, bo na moją szczupłą rękę większość bransoletek po prostu jest za duża :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna, choć wiem że żona nie przepada za różowym kolorem, ale ta bransoletka bardzo ładne, pasuje do każdej stylizacji
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń