czwartek, 29 października 2015

Organicos Żel do kąpieli dla dzieci Mama&Baby Organics - OPINIA

Zapraszam na opinię o żelu do kąpieli dla dzieci Mama&Baby Organics, jaki otrzymałam od Organicos.




Żel wytwarza delikatną, aksamitną piankę, dzięki którem kąpiel jest wspaniałą przygodą.

Jest dość gęsty, a dzięki temu wydajny.

Posiada bezpieczną formuła bez dodatków SLS, parabenów i barwników. Nie powoduje podrażnień czy też innych reakcji alergicznych.

Żel doskonale, a jednocześnie bardzo delikatnie oczyszcza dziecięcą skórę. Nadaje jej miękkość, delikatność, a także nawilża.

Zapach ma bardzo delikatny, przyjemny.

Uważam, że żel posiada dużo zalet i ani jednej wady i dlatego polecam.









Zalety:
·      Bez dodatków SLS, parabenów i barwników.
·      Wydajny.
·      Delikatny dla skóry.
·      Nawilża.
·      Łagodny, przyjemny zapach.







Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Organicos oraz na FB.


Mama&Baby Organics - żel do kąpieli dla dzieci znajdziecie TU.

25 komentarzy:

  1. Aniu a dla takich maluszków jak Kubuś będzie dobry ? bo fajnie wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. niemialam okazij poznac tego zelu wydaje sie na fajny ladnie go opisalasw Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi być fajny lubię jak ładnie pachnie i jest delikatny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak parabeny i barwniki to zło i lepiej by dzieci z nimi miały kontakt przynajmniej po 3rż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skóra dziecka jest bardzo delikatna więc ważne jest to jakich kosmetyków używamy.Coraz częściej przekonuję się,że te wciąż reklamowane pozostawiają wiele do życzenia...

      Usuń
    2. Skóra dziecka jest bardzo delikatna więc ważne jest to jakich kosmetyków używamy.Coraz częściej przekonuję się,że te wciąż reklamowane pozostawiają wiele do życzenia...

      Usuń
  6. Sama używam podobnych kosmetyków, bo moja skóra coraz częściej buntuje się na inne kosmetyki z SlSami

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiedząc jak wygląda kąpiel mojego dziecka,taki płyn byłby może na dwa razy bo uwielbia mega pianę,taki jej urok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie wystarczyła niewielka ilość do kąpieli bo mój synek na odwrót nie lubi jak narazie dużo piany w wannie :)

      Usuń
    2. Dla mnie wystarczyła niewielka ilość do kąpieli bo mój synek na odwrót nie lubi jak narazie dużo piany w wannie :)

      Usuń
  8. Miałam ten płyn i zgadzam się w 100%.Jest świetny i wydajny.Również gorąco go polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten płyn i zgadzam się w 100%.Jest świetny i wydajny.Również gorąco go polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno jest zdrowy dla skóry dziecka bo bez tej niepotrzebnej "chemii"

    OdpowiedzUsuń
  11. coś dla nas...dzieki za opinię!

    OdpowiedzUsuń
  12. ten żel jest super na długo wystarcza tylko z innego sklepu go mieliśmy

    OdpowiedzUsuń
  13. Skład jest najważniejszy w przypadku produktów dla dzieci jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszy mnie wiadomość, że żel ten jest pozbawiony sztucznego składu, a co za tym idzie jest bezpieczny dla skóry dziecka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki do kąpieli dla dzieci nie są równe dlatego ważne jest to jakie wybieramy bo nie zawsze mamy świadomość tego co znajduje się w ich składzie.

      Usuń
    2. Kosmetyki do kąpieli dla dzieci nie są równe dlatego ważne jest to jakie wybieramy bo nie zawsze mamy świadomość tego co znajduje się w ich składzie.

      Usuń
  15. U nas najwazniejsza jest pianka. Senek zawsze wieczorem wola do mycia bo uwielbia jak piankowe babelki smyraja jego pupke :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Skład jest najważniejszy w przypadku produktów dla dzieci a do tego jest wydajny wystarczy niewielka ilosc

    OdpowiedzUsuń
  17. super :) bardzo bezpieczny dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sklad idealny dla malych dzieci a to dla mnie bardzo wazne moze warto wyprobowac dla corci

    OdpowiedzUsuń
  19. znamy i bardzo lubimy ten żel, dzięki niemu wyleczyłam nawet pieluszkowe zapalenie skóry u synka

    OdpowiedzUsuń