środa, 16 września 2015

Wydawnictwo RM Atlas gwiazd i zjawisk. Wyd. 2 - OPINIA

Zapraszam na opinię o Atlasie gwiazd i zjawisk. Wyd. 2, jaki otrzymałam od Wydawnictwa RM.



Amelka ostatnio zaczęła się interesować niebem, gwiazdami itp., dlatego wybór padł na ten atlas.

Muszę się przyznać, że trochę się czy język będzie dla mniej zrozumiały, przecież to nie atlas dla dzieci. Mile się zaskoczyła. Gdy tylko dostała go w ręce znikła wraz z nim na długie godziny i tylko, co chwilę było „mamo a wiedziałaś, że….”.



Atlas zawiera mnóstwo ważnych, a za razem bardzo ciekawych informacji. Dowiemy się z niego o zjawiskach na niebie w dzień i w nocy, o gwiazdach, gwiazdozbiorach i dużo więcej J.

Jest dość niedużych rozmiarów, a to sprawia, że można go zabrać z sobą dosłownie wszędzie.

Ilustracje są śliczne, żywe, przyciągające wzrok.




Moim zdaniem atlas jest idealny pod każdym względem. Polecam zarówno dla małego czytelnika jak i dla dorosłych.









Zalety:
·      Napisana tak, że ośmiolatek rozumie.
·      Wiele cennych, ciekawych informacji.
·      Mały.
·      Piękne ilustracje.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  Wydawnictwa RM oraz na FB.


Atlas gwiazd i zjawisk. Wyd. 2 znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Wygląda super piękne ilustracje

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda super piękne ilustracje

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa U mnie dzieci oboje interesują sie takimi naukowymi ksiazkami Chyba po mamie to mają Stronę na fb polubie oczywiscie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super mało takich książek w ekstra wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ilustracje wyglądają naprawdę imponująco. Córci by się spodobało. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  6. I można "pobujać" w gwiazdach ;) atlas super

    OdpowiedzUsuń
  7. Super coś dla mojego syna on lubi takie książki

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś podobny,fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo wartościowa książka,przyda się z pewnością Amelce nie raz i do szkoły i do zaspokojenia swojej ciekawości.Jak dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny atlas kolorowy i przydatny Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. powiem szczerze, że ja zawsze interesowałam się gwiazdami szkoda, że jak byłam mała rodzice nie kupili mi podobnego atlasu. ale jak tylko zobaczę, że Tosia ma podobne zainteresowania co ja, z pewnością jej ów atlas kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja Oli za mała ale mysle, że bratankowi by bardzo sie spodobał on uwielbia takie atlasy. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa książka nie tylko źródlo wiedzy dla dzieci ale i dorosłych,warto mieć ten album w swoich zbiorach

    OdpowiedzUsuń