sobota, 12 września 2015

Perfumyforyou.com Mygiełka do ciała zainspirowanej zapachem Victoria's Secret Citrus Dream - OPINIA

 Zapraszam na opinię o mgiełce do ciała zainspirowanej zapachem Victoria's Secret Citrus Dream, jaką otrzymałam od Perfumyforyou.com.








Zapach mgiełki jest dokładnie w moim guście, cytrusowy, orzeźwiający, idealny na lato oraz ciepłą jesień, a właśnie taka się zapowiada J. Jest dobrze wyczuwalny, średnio intensywny, a co za tym idzie nie przeszkadza innym.

Mgiełki zawsze kojarzyły mi się z zapachami krótkotrwałymi, ulotnymi. Zmieniłam zdanie, ta utrzymuje się długo, na początku intensywniej, później coraz słabiej, ale jeszcze na wieczór można wyczuć jej delikatną nutę na ubraniach.

Wydajność jest dość duża, nie trzeba dużo razy użyć, aby zapach było czuć, a co za tym idzie 33 ml, jakie mamy do dyspozycji na trochę starczą.

Opakowanie to szklana, smukła buteleczka z atomizerem. Można bez problemu nosić przy sobie i jest wygodna w użyciu.

Jest to najlepsza mgiełka, jaką miałam i zdecydowanie ją Wam polecam J.










Zalety:
·      Jak na mgiełkę bardzo długotrwały zapach.
·      Cytrusowe.
·      Nie duże opakowanie, które można wszędzie z sobą zabrać.
·      Atomizer.
·      Wydajna.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę  Perfumyforyou.com oraz na FB.



Mgiełkę inspirowaną zapachem Victoria's Secret Citrus Dream znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Musi być świetna także takie uwielbiam orzeźwiające i wydajne

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj przyda się orzeźwienie w taka pogodę

    OdpowiedzUsuń
  3. zaciekawiłaś mnie, muszę takiej poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna propozycja do torebki czy w podróż :) super !

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam mgiełki, delikatne odświeżenie i mieści się w każdej damskiej torebce

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam swojego czasu mgiełki z firmy avon truskawkowe i waniliowe i były bardzo długo trwałe i pięknie pachniały.Cytrusowego nie miałam,ale zapewne jest orzeźwiający i skóra ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tego typu zapachy. Nigdy nie używałam mgiełki, może się skuszę zaciekawiła mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam cytrusowe zapachy i faktycznie mgiełki nie są zbyt długotrwałe a ta jest przełamaniem wszystkiego co do tej pory używałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam cytrusowe zapachy :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze lubię mieć przy sobie jakiś delikatny energetyzujący zapach którym można sie orzeźwić o dowolnej porze dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna na lato i na imprezę... dla kobiet :) a dla nas są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście i niebawem jeden z zapachów męskich pokażę :)

      Usuń
  12. ważne że mgiełka się sprawdzila i przeszla pozytywne twoje testy postaram sie zapamietać i kupić żonie na upominek ;-----)

    OdpowiedzUsuń
  13. idealna na lato albo po wysiłku fizyczny :) ja zabieram się do roboty .. warto spalić co nie co :) Dzięki za opinie, wiem co kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. taki zapach cos co ja lubie jest jak najbardziej w moim guscie chetnie po nia siegne ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje sie być świetna i ten zapach cos idealnego dla mnie. Pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  16. zawsze myślałam że mgiełki są nietrwałe :) zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń